• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä pyörä aloittelijalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Osta pieni, halpa ja yksinkertainen.

Pian muuten tulee moderaattori...
OFF topic mutta
biggrin.gif
niin kovin tuo .... pian tulee moderaattori....

*jos et nyt syö kiltisti lautastas tyhjäksi Moderaattori tulee*
bawling.gif

Osta pieni, halpa ja yksinkertainen.

Pian muuten tulee moderaattori...
OFF topic mutta  
biggrin.gif
niin kovin tuo .... pian tulee moderaattori....

*jos et nyt  syö kiltisti lautastas tyhjäksi Moderaattori tulee*  
bawling.gif
Tämä on näes kielletty uuden ketjun aihe. Ihmettelen suures kun moderaattori ei ole tullut vielä ja lyönyt tätä lukkoon. Haku-toimintoa pitää käyttää, eikä availla 'mikä aloittelijalle pyöräksi'-ketjuja.

Ehdotus. Eikös moderaattorien olisi hyvä naulata ohjeet tuonne ylös tästä "Mikä pyörä aloittelijalle" aiheesta? On aika tylyä, kun tänne tulee uusia tyyppejä ja heti ekat viestit poistetaan tai aihe lukitaan. Varmasti osa näistä lähtee häntä koipien välissä pois miettien, että "olipa tyly paikka, en kyllä kirjoita enää", tms. Vastaanoton pitäisi olla hieman erilainen.

Selkeät ohjeet peliin! Esim.
- "tässä lista eka pyörä aiheista"
- "voit käyttää myös itse hakua, joka löytyy..."
- "kirjoita vanhoihin topiceihin, niin aihe nousee ylös kaikkien nähtäväksi ja kommentoitavaksi", jne.

Ja eikö joka vuosi olisi hyvä aloittaa edes yksi uusi topic? Hinnat, mallit, mielipiteet ja aiheesta keskustelijat muuttuu.

Ehdotus. Eikös moderaattorien olisi hyvä naulata ohjeet tuonne ylös tästä "Mikä pyörä aloittelijalle" aiheesta? On aika tylyä, kun tänne tulee uusia tyyppejä ja heti ekat viestit poistetaan tai aihe lukitaan. Varmasti osa näistä lähtee häntä koipien välissä pois miettien, että "olipa tyly paikka, en kyllä kirjoita enää", tms. Vastaanoton pitäisi olla hieman erilainen.

- "kirjoita vanhoihin topiceihin, niin aihe nousee ylös kaikkien nähtäväksi ja kommentoitavaksi", jne.

Ja eikö joka vuosi olisi hyvä aloittaa edes yksi uusi topic? Hinnat, mallit, mielipiteet ja aiheesta keskustelijat muuttuu.
Asiaa.

Ei uusi käyttäjä, varsinkaan, jo mopoilu ei ole vielä tuttua, hallitse jonkin tietyn foorumin etikettiä. Tulokkaan on aika vaikea hahmottaa heti alkuun, mitkä kaikki aiheet ovat ns. sisäpiirin kieltämiä. Kaikki on uutta ja ihmeellistä, joten jos jollain kokeneella konkarilla on jotain oikeasti opettamisen arvoista, niin voisi sen tiedon jakaakin...

Kavereitten pyöriä tuli joskus kokeiltua.Oli enduroa,muoviluotia,
customia ja oli myös sivuvaunu enduro joka oli hauska peli. Oikeestaan ekat paremmat ajo kokemukset tuli -65 pannupäällä ja hyvät fiilikset.
sport05.gif

Ei ehkä paras vaihtoehto mut jos kanttia ja hermoja polkee pyörää käyntiin niin miksei? Tän hetkinen kyl napista käyntiin ja menoks.Ei enään pue ajokamat , polje , hikoile ja per#¤le ei käynnisty ja ajokamat pois. On sen verran mukavuuden haluinen nykyään.
wink.gif
Tämä nyt ei varmaan mitään auta mut tulipahan kirjoiteltua.
idea3.gif

Sie et ole lukenut sitä ketjua, jossa jotain apua ehdotin. Itse pitää osata hakua alkaa käyttämään. Ei mitään apuja. Se oli viesti tuolta moderaattoreilta. Tossa on linkki.

Itse pitää osata hakua alkaa käyttämään. Ei mitään apuja. Se oli viesti tuolta moderaattoreilta. Tossa on linkki.
Niin, sehän ei ole auttamista, jos moderaattori vaivautuu lähettämään apuja ja ohjeita ihan privaviestinä, eihän, eiiihän..? Ja kyseinen moderaattori lopetti modehommat, jos yhtään lohduttaa.

Sie et ole lukenut sitä ketjua, jossa jotain apua ehdotin. Itse pitää osata hakua alkaa käyttämään. Ei mitään apuja. Se oli viesti tuolta moderaattoreilta. Tossa on linkki.
Sie et ole lukenut omaa topiciasi. Mie olen sinne kirijoottanutkin.  
wink.gif

Back