G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OFF topic muttaOsta pieni, halpa ja yksinkertainen.
Pian muuten tulee moderaattori...
Tämä on näes kielletty uuden ketjun aihe. Ihmettelen suures kun moderaattori ei ole tullut vielä ja lyönyt tätä lukkoon. Haku-toimintoa pitää käyttää, eikä availla 'mikä aloittelijalle pyöräksi'-ketjuja.OFF topic muttaOsta pieni, halpa ja yksinkertainen.
Pian muuten tulee moderaattori...niin kovin tuo .... pian tulee moderaattori....![]()
*jos et nyt syö kiltisti lautastas tyhjäksi Moderaattori tulee*![]()
Asiaa.Ehdotus. Eikös moderaattorien olisi hyvä naulata ohjeet tuonne ylös tästä "Mikä pyörä aloittelijalle" aiheesta? On aika tylyä, kun tänne tulee uusia tyyppejä ja heti ekat viestit poistetaan tai aihe lukitaan. Varmasti osa näistä lähtee häntä koipien välissä pois miettien, että "olipa tyly paikka, en kyllä kirjoita enää", tms. Vastaanoton pitäisi olla hieman erilainen.
Selkeät ohjeet peliin! Esim.
- "tässä lista eka pyörä aiheista"
- "voit käyttää myös itse hakua, joka löytyy..."
- "kirjoita vanhoihin topiceihin, niin aihe nousee ylös kaikkien nähtäväksi ja kommentoitavaksi", jne.
Ja eikö joka vuosi olisi hyvä aloittaa edes yksi uusi topic? Hinnat, mallit, mielipiteet ja aiheesta keskustelijat muuttuu.
Sie et ole lukenut sitä ketjua, jossa jotain apua ehdotin. Itse pitää osata hakua alkaa käyttämään. Ei mitään apuja. Se oli viesti tuolta moderaattoreilta. Tossa on linkki.Ehdotus. Eikös moderaattorien olisi hyvä naulata ohjeet tuonne ylös tästä "Mikä pyörä aloittelijalle" aiheesta? On aika tylyä, kun tänne tulee uusia tyyppejä ja heti ekat viestit poistetaan tai aihe lukitaan. Varmasti osa näistä lähtee häntä koipien välissä pois miettien, että "olipa tyly paikka, en kyllä kirjoita enää", tms. Vastaanoton pitäisi olla hieman erilainen.
- "kirjoita vanhoihin topiceihin, niin aihe nousee ylös kaikkien nähtäväksi ja kommentoitavaksi", jne.
Ja eikö joka vuosi olisi hyvä aloittaa edes yksi uusi topic? Hinnat, mallit, mielipiteet ja aiheesta keskustelijat muuttuu.
Niin, sehän ei ole auttamista, jos moderaattori vaivautuu lähettämään apuja ja ohjeita ihan privaviestinä, eihän, eiiihän..? Ja kyseinen moderaattori lopetti modehommat, jos yhtään lohduttaa.Itse pitää osata hakua alkaa käyttämään. Ei mitään apuja. Se oli viesti tuolta moderaattoreilta. Tossa on linkki.
Tottakai se auttaa kaikkia apua tarvitsevia kun yhdelle ohjeita lähetetään..Niin, sehän ei ole auttamista, jos moderaattori vaivautuu lähettämään apuja ja ohjeita ihan privaviestinä, eihän, eiiihän..?Itse pitää osata hakua alkaa käyttämään. Ei mitään apuja. Se oli viesti tuolta moderaattoreilta. Tossa on linkki.
Sie et ole lukenut omaa topiciasi. Mie olen sinne kirijoottanutkin.Sie et ole lukenut sitä ketjua, jossa jotain apua ehdotin. Itse pitää osata hakua alkaa käyttämään. Ei mitään apuja. Se oli viesti tuolta moderaattoreilta. Tossa on linkki.Ehdotus. Eikös moderaattorien olisi hyvä naulata ohjeet tuonne ylös tästä "Mikä pyörä aloittelijalle" aiheesta? On aika tylyä, kun tänne tulee uusia tyyppejä ja heti ekat viestit poistetaan tai aihe lukitaan. Varmasti osa näistä lähtee häntä koipien välissä pois miettien, että "olipa tyly paikka, en kyllä kirjoita enää", tms. Vastaanoton pitäisi olla hieman erilainen.
Sie et sitten vaan usko kerralla kun mode sanoo...Sie et ole lukenut omaa topiciasi. Mie olen sinne kirijoottanutkin.![]()
Ei oo eka, ja tuskin viimeinenkään, asia mitä en usko yhdellä kerralla.Sie et sitten vaan usko kerralla kun mode sanoo...Sie et ole lukenut omaa topiciasi. Mie olen sinne kirijoottanutkin.![]()