• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä putki mahtaa olla paikoillaan? (KUVA)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j.o.n.i.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostin tuon SV:n pari viikkoa sitten. Entinen omistaja asuu Ruotsissa ja kauppa hoitui hänen isänsä kautta. Selville ei tullut että mikä putki tuossa on paikoillaan? Osaako kukaan neuvoa kuvan perusteella?
Image1.jpg

Image2.jpg

Nopea vastaus!
smile_org.gif

Ainakin äänet on ihan mukavat joten ei ainakaan vakio ole? Ja muissa samanlaisissa pyörissä, on ollut erilainen putki.

Mulla on Acessa saman moinen tuubi
biggrin.gif
äänet on kyllä iqut
smile_org.gif
sulta näyttää puuttuvan se tarra missä lukee Hurric
tounge.gif

Ostin tuon SV:n pari viikkoa sitten. Entinen omistaja asuu Ruotsissa ja kauppa hoitui hänen isänsä kautta. Selville ei tullut että mikä putki tuossa on paikoillaan? Osaako kukaan neuvoa kuvan perusteella?
Image1.jpg

Image2.jpg
Näyttää vahvasti siltä, että putki on omatekemä. Se on tehty vuonna 2000 ja minun ja kaverin käsialaa. Pönttö on Hurricin. Putki on melko suora kopio Two Brothersin putkesta. Marteliukselta tuli vähän huonoja käyriä ja istuvuus ei ole paras mahdollinen. Putken olisi saanut käymään paremminkin, mutta kaverille tuli kiire kuten kaikissa muissakin hommissa ja tekele jäi vähän kyhätyn näköiseksi. Itse vetäydyin projektista heftailun jälkeen. Hyvin kone sillä kukkui kuitenkin.

Back