1340R86
MotOrg ry jäsen
Mikähän olis hyvä paikka laittaa kuvia näkösälle että ei kävisi näin...
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1340R86 sanoi:Mikähän olis hyvä paikka laittaa kuvia näkösälle että ei kävisi näin...
1340R86 sanoi:Mikähän olis hyvä paikka laittaa kuvia näkösälle että ei kävisi näin...
JMH sanoi:Photobucket vaikka.
ts18056 sanoi:Eikö jokainen internet-palveluntarjoaja tarjoa myös kotisivutilaa, jonne voi uploadata omat kuvansa, ja jakaa sieltä. Näin mulla ainakin Kapsin kanssa pelittää. Eikä kenenkään tarvii katsella turhia mainoksia.
![]()
1340R86 sanoi:Kiitos
Siellä siis pysyy vuosia ?
eikä tarvitse mitän tilejä ym dipda perustella?

1340R86 sanoi:Mitä tapahtuu siinä kohtaa jos/kun palvelun tarjoaja vaihtuu ?
ts18056 sanoi:Montako kuvapalvelua on mennyt persiilleen, aika monta. Ei näiden keskustelukuvien tarvii maailmanloppuun asti olla näkösällä. Eikä toi kotisivujen siirtäminen uudelle mikään mahdottomuus ole, itsekin jouduin ottamaan tämän valtakunnallisen (ei siis ole nettiliittymän kautta, vaan irrallinen, vuosimaksu 40 euroa), kun Welhon alueelta muutin pois.
Edit: Niin, ja moniko Some-palvelu on yksipuolisesti ottanut tekijänoikeudet sun kuviisi, ja lähtenyt myymään niitä eteenpäin?
Lihasrelaksantti sanoi:Itse olen käyttänyt Imguria.
Sivujuonteena pilkkua kun fiilataan, niin tekijänoikeuksiahan ei kukaan missään oloissa voi ottaa tai antaa kenellekään, ei rahalla tai rahatta tai edes allekirjoituksin sopimalla. Tekijänoikeus purkaantuu vasta 70 vuoden kuluttua tekijän kuolemasta.ts18056 sanoi:Edit: Niin, ja moniko Some-palvelu on yksipuolisesti ottanut tekijänoikeudet sun kuviisi, ja lähtenyt myymään niitä eteenpäin?