Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi oiskin hyvä.missä olis pitoa ja kestoa![]()
Ei ole loppunut pito minun ainakaan minun taidoillani (siihen ei tosin paljoo tarvita). Orggis bridgestone kesti sen 5000 ja nyt pilot road 2:lla ajettu 8000 km ja pintaa reilusti jäljellä.mä kuulin et pilot roadil loppu pitoo keskenei kyl oo kokemusta mutta olen kuullut sellaist.onhan tossa yli 200 ponia ja vääntöä aika mukavasti
Nyt on kyllä pakko ihmetellä, koska omassani on Michelin Pilot Power 2ct:t alla ja niillä on nyt ajettu noin 7000km ja pintaa on vielä jäljellä ainakin kohtalaisesti takasessa (ajelee helposti vielä ~tonnin, riippuen ajosta tietysti), etusessa hyvin (menee ensi kesään). Kilometreihin mahtuu saksan autobahnia, alppiteitä, mutkapätkiä, lapin reissua, normi ajoa, varttimailia jne...sit oli pilotpower missä oli hyvää pito mutta pinta loppui jo 3500 tuhannes
Mikäköhä pyörä siul mahtaa olla ku kyllä itelläkin poweri meni sileeks 4000 kohillaNyt on kyllä pakko ihmetellä, koska omassani on Michelin Pilot Power 2ct:t alla ja niillä on nyt ajettu noin 7000km ja pintaa on vielä jäljellä ainakin kohtalaisesti takasessa (ajelee helposti vielä tonnin - kaksi), etusessa hyvin (menee pitkälle ensi kesään). Kilometreihin mahtuu saksan autobahnia, alppiteitä, mutkapätkiä, lapin reissua, normi ajoa, varttimailia jne...sit oli pilotpower missä oli hyvää pito mutta pinta loppui jo 3500 tuhannes
No kun topikissa kysellään hayabusan renkaan perään niin sellainen minulla itsellänikin on. Ei tosin gen2 vaan gen1. Tosin tottakai renkaan saa loppuun vaikka tunnissa, että sinänsä ei ihmettelyjä...Mikäköhä pyörä siul mahtaa olla ku kyllä itelläkin poweri meni sileeks 4000 kohillaNyt on kyllä pakko ihmetellä, koska omassani on Michelin Pilot Power 2ct:t alla ja niillä on nyt ajettu noin 7000km ja pintaa on vielä jäljellä ainakin kohtalaisesti takasessa (ajelee helposti vielä tonnin - kaksi), etusessa hyvin (menee pitkälle ensi kesään). Kilometreihin mahtuu saksan autobahnia, alppiteitä, mutkapätkiä, lapin reissua, normi ajoa, varttimailia jne...sit oli pilotpower missä oli hyvää pito mutta pinta loppui jo 3500 tuhannes
Jos pitää keula saada ylös lähtiessä niin joku ratarengas alle. Pilot Road 2 lipsuu jo CBF1000:llakin täyskaasulla lähtiessä. Sileäksi ajettu ensimmäinen pilot road taas nosti keulaa. PR2:ssa ilmeisesti kovempi keskialue ja pehmeämpi seos vain reunoilla? ..tai sitten eroa oli vaan asfalteissa..mä kuulin et pilot roadil loppu pitoo keskenei kyl oo kokemusta mutta olen kuullut sellaist.onhan tossa yli 200 ponia ja vääntöä aika mukavasti
...riippuu miten ajelet; itte etupäässä jouhevaa nopeusrajotusten mukasta ajelua...kentällä kokkeiltu "isoa kovaa" ja jokunen ratapäivä...ja pitoa vähinthänki riittävästi omalle päälle, elikkäs varmasti ratapäivillä vois mennä aika paljon lujempaa renkaitten puolesta, mutta kun pää ei anna periksimä kuulin et pilot roadil loppu pitoo keskenei kyl oo kokemusta mutta olen kuullut sellaist.onhan tossa yli 200 ponia ja vääntöä aika mukavasti