• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä näistä pyöristä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PeXXXi81
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämä viesti ei jotenkin sopinut tuonne merkkikohtaiseen keskusteluun niin oli pakko laittaa se tänne! Eli pitäis tässä jossain vaiheessa hommata itelleen toinen pyörä...mutta mikä?? Tällä hetkellä on CBR 600 F4 ja se on palvellut tehtävässään mainiosti.

Tänä vuonna ei kuitenkaan olisi intoa lähteä välttämättä uutta hankkimaan mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Pyörä, jota olen seuraavaksi itselleni ajatellut on joko Kawan ZX-10R tai ZX-12R, Yamahan R1 tai Suzukin GSX-R 1000!

Sen voin kertoa että tuo Suzuki on vahvoilla! Eli jos nyt justiin tältä istumalta lähtisin pyörää ostamaan niin se olis tuo! Mutta mielipiteitä kehiin. Mitä suosittelette ja samalla vois kuulla omistajien mielestä ne hyvät ja huonot puoletkin! Kiitos
smile_org.gif

Eroja on myös saman pyörämallin eri vuosimalleissa, joten tämä lisäinfo tuskin olisi pahitteeksi. Kuten myös hintaluokka ja se, mitä itse eritoten edellytät tältä hankinnalta.

Mulle jäi nyt epäselväksi miksi kysyt muiden mielipidettä oman pyörän hankkimisessa. Käyttökokemuksista noista malleista tänne luulisi olevan kirjoitettu jo jonkin verran.
Jos kerran pyörän hankkiminen ei ole ajankohtaista, ehdit käydä kokeilemassa eri vaihtoehtoja ihan käytännössä. Kohtahan on kelejäkin. Toteat sitten mikä sopii itsellesi parhaiten. Vai suoritetaanko valinta puhtaasti ulkonäön perusteella? Silloin ei ainakaan ominaisuuksilla ole väliä.

Back