• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä nahkapuku tähän pyörään?

Hommaa musta puku, niin ei tarvi joka kerta uusia, kun pyörää vaihtaa...
thumbs-up.gif

Oishan noita saanu sinivalkosinakin..ni ei ny tarvis pukuu alkaa vaihtaa
wink.gif
Sain ajaa koeajon sini/valkosella
smile_org.gif
. Silti kun katsoin eri värivaihtoehdot, niin tämä Kupari/musta oli mulle se "must" näkemättä sitä livenä. Tilasin sen sitten, ja seuraavana iltana sain sen. Enkä yhtään kadu
smile_org.gif
.
Jees..!
En itsekkään enää ottaisi perinteisellä sin/valk..musta on Must!!
smile_org.gif

Pah. Ei värillä ole mitään väliä.... Kunhan hyvin suojaa!!
Outo harrastus tämä moottoripyöräily, kun miehet on enemmän ulkonäköseikoista kiinnostuneita
tounge.gif

Ja dainesen uudet puvut ovat aika siistejä. Mutta joka merkiltä varmasti löytyy musta/punainen tai musta/oranssi. Suosittelisin kaupassa kokeilemista ettei vain väreihin katso =)

Kylläpäs on hankalan värinen pyörä ;)
Pikaisella vilkaisulla ei oikeen löydy muita kuin joku musta tai musta/hopea nahkapuku joka voisi sopia tuon kanssa.

puna/musta ja vihreä/musta näyttää yhtä hyviltä kuin tuo nykyinen asuste.

Menipä kusiainen nopeasti vaihtoon
biggrin.gif
. Ei toi väreihin sopimaton pukukaan taida viel olla sisäänajettu
wink.gif

Onneks noi pujottelumonot osuu väreihin
tounge.gif

Hienon värinen toi uutukainen

Tutulla samanlainen giksu ja sillä on pyörän väreihin Berik:n takki.Tosi magee!Nahka ja luulisin et löytyy myös housut.Musta pääväri,vähän valkoista ja vähän oranssia..Suosittelen!

Juu, istuttiin samassa pöydässä ABC:llä muutama viikko sitten ennen torstaiajeluja
tounge.gif
. Silloin ne monot oli esillä keskutelussa
biggrin.gif
. Aika lämmintä oli silloin.

Mä oon se sinisen puimakoneen kuljettaja, tais takistakin erottaa
smile_org.gif

Juu, muuten oikein, mut en takuusti kuitannut moposta. Kaikkihan ne on hyviä ja tarpeeks tehoo jos on yli 30 kw. Oikeesti ei enempää tarvii, mut enempi on parempi
biggrin.gif

ps on mullakin kokomustaa, jopa 2x, mut jos ei sada, en ajele mustissa
tounge.gif

Back