Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaimon päässä on tämän kauden keikkunut myös tuo Heldin Tosari, 129,- maksoi paikallisessa kivijalkaliikkessä (valikoimasta päätellen sama putiikki, missä TunturiTT:kin on asioinut).Held Tosarin saa varmaan neuvoteltua liikkeestä 150 euroon. Nyt toista kesää käytössä ja on omaan makuun sopiva potta. Äänekäs kyllä, mutta hyvin muotoiltu; ei puistele eikä vastusta. Visiirit on tuohon suomalaisissakin kaupoissa halpoja, 30-39€.
Marushinia katselin, mutta ei käynyt mun kupoliin.
No niinpä olikin muuten tarjous 129! Jostain jäänyt mieleen, että olisi yhä 169.Vaimon päässä on tämän kauden keikkunut myös tuo Heldin Tosari, 129,- maksoi paikallisessa kivijalkaliikkessä (valikoimasta päätellen sama putiikki, missä TunturiTT:kin on asioinut).Held Tosarin saa varmaan neuvoteltua liikkeestä 150 euroon. Nyt toista kesää käytössä ja on omaan makuun sopiva potta. Äänekäs kyllä, mutta hyvin muotoiltu; ei puistele eikä vastusta. Visiirit on tuohon suomalaisissakin kaupoissa halpoja, 30-39€.
Marushinia katselin, mutta ei käynyt mun kupoliin.
Visiirimekanismin toiminnan sulavuus tuossa ei ole mitenkään erityisen kehuttava, mutta muuten pipasta ei ole kuulunut moitteita.
Ei kai se Bilteman ruukkukaan ihan huono ole, jos sattuu päähän istumaan.
Käytän itse radalla, se on miellyttävän kevyt, istuu mun päähän OK ja ennen kaikkea todella jäykkä (jos jotain sattuisi).Onko tuo bilteman hiilikuitukypärä mistään kotosin?