• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä full system GSX-R 750 K8:iin? Kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MP_
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kellään kokemuksia otsakkeen mukaisesta asiasta? Mitä putkia olette kiinnittäneet 750 k8:iin? Hinta? Ostopaikka?

Tai onko joku peräti itse ohittanut katin? Olen hieman harkinnut tuota katin ohittamista omatekosela putkella. Halpa mutta epäilyttävä ratkasu.
smile_org.gif

Yoshimuraa kiinni vaa. Mulla itellä on vaa slipari TRC ja katti helvettii heitetty. Yoshimura japan on kova sana, mutta ei se halpaa oo.
nixweiss.gif

Yoshimuraa kiinni vaa. Mulla itellä on vaa slipari TRC ja katti helvettii heitetty. Yoshimura japan on kova sana, mutta ei se halpaa oo.  
nixweiss.gif
Yoshi on käyny mielessä. Samoin M4 GP series, mutta ei oikein löydy maahantuojaa. Täytyy kysellä minkälainen ois saada esim. Ruotsista.

Missä teetit ohituksen? Lähinnä mietityttää se että miten sen ohitusputken kulman saa sellaseks että slipari siihen istuu, eikä jää "kinnaamaan".

Back