• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä aiheuttaa tällaisen käytöksen pyörälle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sooda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos sulla oikeesti on skootteri, niin kannattais ymmärtää että ei ne mitään rataohjuksia ole.
Tämä kaveri taitaa olla erimieltä. jos ei oo justiinsa menossa turvalleen niin se tarvii kulutuspalat kypäräänsä  
tounge.gif
Nyt se nähtiin oikeen kuvan muodossa, ei ihme että skootteri hieman vatkaa kun kuski tarkistelee eturenkaan paineita kurvissa.
biggrin.gif

No se nyt ei paljon ole haitannut koska pyörä pysyy käsissä.
Mikä pyörä ? Skootterin ominaisuudet ei vaan riitä kuten jo todettu  
062802moto_prv.gif
Siis jos minä ajan sellaisella nopeudella sellaiseen mutkaan skootterilla. Täytyy olla luontaista lahjakkuutta mulla.

Pitäisköhän vaihtaa oikeaan pyörään? Ei kumminkaan kustomiin koska sillä ajettaessa pitää olla yrmeä ilme
mad.gif
. Ja mua ajaminen huvittaa. Joskus jopa naurattaa.
.... minua ainakin hymyilyttää  
biggrin.gif
kustomilla ajaminen niin että meinaa kypärästä visiiri lentää ja suu on sitten täynnä kaikenlaisia ötököitä... saahan niistä sitten makoisan iltapalan, retken päätteeksi. Ja voihan buutseilla vilkuttaa myös vastaan tuleville
sport05.gif
Pitää muistaa vain olla varovainen kovissa nopeuksissa ettei haarat repee...
ghostface.gif
Lapaa vaan pystyyn kun motoristii vastaan tulee
buttrock.gif

Back