• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mihin lähetän veropaperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja koivor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siis mihin tullin konttoriin lähetän tuontipyöräni vero yms. paperit, tai onko sillä väliä mihin tullin toimipaikkaan ne lähettää.

Olisiko kellään viimeaikojen kokemusta kuinka kauan meni veropäätöskäsittelyssä.

Olen Länsi-Suomesta, Etelä-Pohjanmaalta

Terve,

Läntisen tullipiirin yhteystiedot löydät tullin sivuilta ja viet paperit lähimpään toimipisteeseen. Itse kävin täyttämässä paperit Jyväskylän toimipisteessä ja päätös tuli 2 viikon kuluttua. Paperit vein maaliskuun puolenvälin tienoolla.

Porissa on tulli alkanut laskemaan pyörien veroja. Aikaisemmin pyörien verot Länsi-Suomen alueella laskettiin Turussa ja Vaasassa. Kun paperit vie tiskille niin käsittelyaika on 2-4 työpäivää, Porissa.

Juu, nopeasti tulee veropäätös, itse olin varautunut n. kuukauden odotteluun, päätös tulikin muutamassa työpäivässä, itäisessä tullipiirissä. Eli kovin kauaa ei tarvii kärvistellä.Niin joo ja tämä 3 vkoa takaperin.

Paprut lähetetty Vaasan tulliin. Saas nähärä kauanko ottaa ku tuloo veropäätös moperista.

Veropäätös tuli. Tasan 2 viikkoa meni.
062802jumpie_prv.gif

Back