• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mihin kuolleet mopoilijat menevät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Moni tälläkin palstalla on menettänyt läheisiä mopoilin myötä.
Miten käsittelette sen? luovutteko mopoilusta? sytytättekö kirkossa kynttilän? Mihin sielu menee?

Mä on tätä aihetta kovasti miettinyt näin kesän alla kun niin moni kokee viimeisen kesänsä...miten taaksejäänneet sukulaiset,frendit suhtautuu?

sehän on selvää, ettei kukaan selviä tästä elämästä hengissä, mutta onko jatkumoa?

H.D

Saunan taa.Perhanan suureen tiinuun polkemaan kurri maitoa kermavaahdoksi...
ja se jos mikä on pitkäveteistä puuhaa.
wink.gif

Vanhojen ukkojen neniin. Aika usein näkee, kun niiden pienet kärventyneet mustat jalat roikkuvat vanhojen ukkojen nenistä. Vai oliko se niin, että kärpäset ne oli kun meni...
Mulla menee puoli päivää niitten nyppimiseen ja emäntä narisee ettei sais nyppiä niitä kuolleita motoristeja nenästä. Mutta kun on pakko, ne kutittaa, ja vielä enämpi kun lähtee ajamaan mopolla. Ovakko kateellisia?

Kuolemasta sen verran että homma on kuollessa ohi, Vorbei. Se loppuu siihen ja siinä se. Ei mitään enää, hiili palaa luontoon. Ilmaiseksi elämä saatiin, ei se niin suuri menetys ittelle ole. Niille jotka jää elämään, on toinen juttu. Kuolleet elää muistoissa ja suvun jatkuessa.

vähän OT, mutta erään jo edesmenneen tuttavani suusta tuli suuri elämän viisaus

"Miksi minä kuolemaa pelkäisin kun en osannu pelätä syntymääkään"

Itse en mieti kovin pitkään muiden kohtaloa, vaan elän eteenpäin. Tottakai jos omainen menehtyy niin kyllä sitä surraan pitkään mutta en ota kyl minkäänlaisia asennemuutoksia siitä omaan ajamiseeni.

Toivottavasti pyörän selässä edesmenneet, moottoripyöräilyä rakastaneet ihmiset, syntyvät seuraavassa elämässä tulevaan moottoripyöräilyn maailmanmestariin.

Back