Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin näyttää hävinneen, ei löydy edes vanhoilla linkeillä.täältä Hondatalk:sta. Tuliko meille joku postausten maksimimilimitti vastaan ?
- JuhaV
Voisi olla ihan paikallaan. Tuo oli kuitenkin yksi asiapitoisimpia threadeja koko foorumilla..Viestiketjun poistanut moderaattori voi kommentoida jos haluaa.
Otan 1.9.08 aamuyöstä olevan backupin tuonne talteen ja katson vaiheessa kuinka työläs tuo homma on. Nyt ei ainakaan muutamaan päivään ole edes mahdollisuutta tuota vilkaista.Tämä oli typerryttävä tieto myös meille RC51-hangaroundeille. Takuulla timanttisimpia threadeja koko palstalla.
Saisiko ylläpito palautettua tätä mitenkään edes jossain muodossa, vaikkapa yhtenä jöötinä josta voitaisiin sitten noukkia infopitoisimmat osat kaikkien nähtäväksi?
Ilmoittaudun, login mukaan se olin minä.Voisi olla ihan paikallaan. Tuo oli kuitenkin yksi asiapitoisimpia threadeja koko foorumilla..Viestiketjun poistanut moderaattori voi kommentoida jos haluaa.
Kyllä mulla tuolla tiedot on poistoista ja sieltä iama saikin tiedon että hän oli poiston tehnyt. Se oli sitten hänen oma asiansa halusiko hän kertoa että on ollut "syyllinen" - mielestäni ei tuota olisi edes välttämättä tarvinnut "tunnustaa". Ylempänä kerroin että poisto oli tapahtunut erehdyksessä - mielestäni tuo tarkkuus oli ihan riittävä, koska ei se henkilöityminen mitään tässä auta.ihmeellistä,kun mitään "allekirjoitusta" ei poistosta jää edes ylläpitäjälle mihinkään tiedostoon...,
Ai miksi en halunnut kertoa? No miksi olisin kertonut? Siksi että olisitte voineet alkaa lynkkaamaan vahingossa virheen tehnyttä vapaaehtoistyöläistämme? Hohhoijaa...sanoi:tai ei halua kertoa![]()
mutta minne??Kaapattu ketju palautettu omaisille.