• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mielipiteitä uudesta Suzuki GSR600:sta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maxxi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkä mitä on porukka mieltä pyörän ulkonäöstä yms.
Itse olen nyt muutamaan kertaan koeistunut tuon pyörän ja 90% varmuudella lähtee tässä kuussa tilaukseen, väriä en vielä tiedä
smile_org.gif

kuva:
2006116.jpg

Tekniset tiedot

Moottori Nestejäähdytteinen 4-sylinterinen, DOHC
Sylinteritilavuus 599 cm3
Teho 72 kW (98 hv) / 12.000 rpm
Vääntö 64,7 Nm / 9.600 rpm
Polttoaineen syöttö EFI
Vaihteisto 6-portainen
Pituus 2.090 mm
Leveys 775 mm
Korkeus 1.075 mm
Istuinkorkeus 785 mm
Akseliväli 1.400 mm
Kuivapaino 183 kg
Polttoainesäiliö 16,5 L
Renkaat: edessä 120/70-17
Renkaat: takana 180/55-17
Jarrut: edessä 2 x 310 mm levy
Jarrut: takana 240 mm levy
Värit Musta, harmaa, sininen & punainen

Miksi sitä konetta pitää laimentaa.. ottaisivat vain gsxr:sän ja katteet veks sekä suorenpi tango ja avot.

Itsellä vähän samat ajatukset kuin sinullakin eli ER-5 lähtee vaihtoon ja mitä todennäköisimmin juuri tuohon suikkaan. Koeistuin pyörän messuilla ja kävin vielä perään kurkkaamassa Frankilla ja ainakin minun silmään tuo näyttää hyvältä. En vain tiedä että pitäisikö vielä odottaa sen verran että pääsisi koeajamaan ennen ostopäätöstä.Oletko kysellyt pyörän hintaa/saanut tinkittyä kuinka paljon? Ovh. tuolle oli se 10.990.

Hieno pyörä! Olen itsekin kuolannut samanlaisen pyörän tankille.. Täytyy käydä keväällä ajamassa..  
sport05.gif

Ee-speed myy sitä hintaan 9600€ ja tuskin sitä saa mistään sen edullisemmin.
Ainakin jos on vaihdettu alkuperäinen termospullon näköinen vaimennin vaikka leovinsen slipariin niin on pirun siisti peli.

hyvältä näyttää, oikeestaan ainoo vaihtoehto hornetille. jompikumpi tulee kevään aikana hommattua.

Nätti pyörä ja varmasti myyty malli tulevaisuudessa. Ite päädyin Yamahan versioon eli FZ6:seen. Samat tehot ja paino, hinta vaan oli aika lailla edullisempi, joka loppujen lopuksi ratkaisi asian omalla kohdallani.

Olin siis hankkimassa ensimmäistä pyörääni. Pohjolasta otin vakuutuksen (liikenne + kasko) joka on teho/paino-perusteinen. Hinta oli koko vuodelle 1084€. Kannattaa vertailla tältäkin kantilta.

Nätti pyörä ja varmasti myyty malli tulevaisuudessa. Ite päädyin Yamahan versioon eli FZ6:seen. Samat tehot ja paino, hinta vaan oli aika lailla edullisempi, joka loppujen lopuksi ratkaisi asian omalla kohdallani.

Olin siis hankkimassa ensimmäistä pyörääni. Pohjolasta otin vakuutuksen (liikenne + kasko) joka on teho/paino-perusteinen. Hinta oli koko vuodelle 1084€. Kannattaa vertailla tältäkin kantilta.
Kauheet vakuutukset ne sulle tarjos.. kysyin itelleni busaan vakuutuksia kun semmoseen oon vaihtamassa kun vanha menee kaupaks, ja sain 50e halvemmalla.. Miten lie sit laskeneet.. ja bonukset oli viä 20/60

Ihan OK vaihtoehto niille jotka harrastusta aloittelee tai päivittää just vaikkapa ER-5.sta isompaan... Naku on aina hienompi + ajattomampi kuin täyskatettu.
wink.gif

Jotain ulkolaista mp-lehteä selailin, jossa oli vertailutestissä tuo GSR, vastassaan Jammun MT-03 ja Kawan uus ER-6.

Testin voitti Kawa, Susna kakkosena, Jammu selkeesti huonoin...

Mutta jos itse oisin ostamassa tuon tyyppistä/hintaista pyörää, niin joo, ostaisin ton GSR:n. Klassinen, mutta silti samalla moderni.

Back