vaikee yksilöidä johonkin tiettyyn merkkiin ja malliin. noi kakspyöräisten "city-maasturit", Allround pyörät, ei ole kyllä sieltä kauneimmasta päästä, enkä varmaan itselleni sellaista hankkisi. sen lisäksi uusimmat kyykkypyörät, peruspyörät, matkapyörät ja kaikki muukin liian futuristisesti muotoillut pyörät ei oikeen kolahda, kun en niistä enää tahdo erottaa merkkiäkään kuin että mitä tankissa lukee. no,
yhden oudonnäkösen bimotan olen nähny joskus, alkuun katoin että mikä hirvitys toi on, mutta sitten löysin sieltä jotain hyvääkin... 900cc Ducatin koneen.
bosshossihan on tavallaan ihan perkeleen ruma, mutta siinä taas viehättää se sama asia kuin vanhemmissa jenkkiautoissa, eläimellinen teho ilman ajo-ominaisuuksia. no joo, ei mua oikeen nuokaan uudet harrikat silmään iske.. yks toisensa jälkeen samanlaisia massatavaroita.
noo, "haukutaan" nyt vielä japsitehdascustomit, joissa ei vielä ole kromattuja lokkeja tai tuulisuojaa ja siskobaria matkustajalle.. ei mitään hohtoa mun silmiin. mutta tietyllä tavalla kiinnostusta herättäviä malleja on olemassa joista voisi joutessaan tehdä mielenkiintoista, normaalista poikkeavaa.
mutta joo, voiko sanoa että "Rumin", mielipiteitä riittää varmaan kaikilta meiltä kaikille pyörille.. yks tykkää jawasta, ja joku jopa jamahasta. niin suhteellista tää etten jaksa tätä enempää pohtia, enkä mä ny mitään sellaista hankkisikaan mikä itteäni ei miellytä. oma fiilis on se tärkein...