• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

micron delta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja matt black
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
helsinki
semmonen ongelma, et en saa mun micron deltasta db-killeriä veke!! laitoin tänää mun jammu fz6 uudet pöntöt, eikä huilut millää irtoa. oon ottanu ruuvit veke ja yrittäny repiä niitä kohtuulisella voimalla, ne lähtee noin 4cm ulos mut siihen tyssää! tietääkö kukaa missä ongelma???

Laitapas kuva tai kuvalinkki mistä pääsis näkemään kyseisen vaimentimen.

Itse tappelin kanssa vuosi sitten Micronin db-killereiden kanssa.

Olivat yhdellä kuusiokololla putken ulostulon alapuolelta kiinni ja sitten kun alkoi repimään niin killeri tuli juurikin n. 1-3cm pihalle ja siihen jäi joko jumiin tai heilui hiukan.

Ainakin minun tapauksessa killerissä oli muistaakseni 4 pientä metallisiipeä mitkä keskittivät sen putkeen ja loppujen lopuksi oli vain uskonpuutetta irroitus.

Tarpeeksi kovaa kun oikeassa asennossa veti niin vihdoin ja viimein irtosi.

ei ole koonella viel kuvia, ja oon muutenki aika heikko tietsikoiden kaa
withstupid.gif
. katotaa tuleeko mitään liitettä tai kuvaa. eli toi putki rosterisena
http://photos.micronexhaust.com/photogallery/FZ-6%20EU%20ao%2011sm.jpg

Kyllä toi kovasti näyttäs samanlaiselta vaimennintyypiltä kuin minullakin, joten ei muutakuin kiskomaan vaan.

Jos siinä ulostuloputkessa on jossain yksi ruuvi niin ruuvaa se irti.

Back