Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

HAA sanoi:Onko kokemuksia raadille jo kerääntynyt tuosta Z8:sta, tuollaiset on nykyisessä FJR:ssä 2015 ensiasennusrenkaina, ensimmäiset minulla. Näillä menty sellaiset nyt 5 000 km, eikä sanottavasti ole kuluneet vielä, kun pitäisi lähteä reissuun 6-8 tkm, jotain, että miten kestänevät matka-ajoa kaksipäällä ja täydellä kuormalla. Aiemmilla FJR:llä olen aina noilla Z4-Z6:lla mennyt sellaista 15 - 18 tkm takarenkaalla ja eturenkaalla sitten aina yli 20 tkm. Paineet olen pitänyt 3,0-3,5 bar vähän tilanteen mukaan. Ei vaan kehtaisi vielä (turhaan) vaihtaa, vaikka tuolla uusi rengas varastossa nyt olisikin.
Kiitos!
cruso sanoi:Onko muilla kokemuksia Metzelerin Z8 renkaista. Mä olen ihmetellut aaltomaista värinää jota aluksi epäilin boxerin koneesta lähteväksi mutta nyt huomasin myös eri forumeilla pannariporukoiden kommentoivan samaa ilmiötä?
Alpenpassbiker sanoi:Mulla oli FJR:ssä sama juttu muutama vuosi sitten! Ja renkaat olivat uudet. Se aaltomainen värinä tietyllä kierrosalueella ärsytti niin paljon, että mun ja Metzelerin vuosia kestänyt suhde katkesi (olin aikaisemmin käyttänyt Z6:sta). Ihme juttu, mulle ei koskaan oikein auennut, mikä sen värinän niissä renkaissa loppujen lopuksi aiheutti. Joku koneen ja renkaiden tärinän yhteisvaikutus?