• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mesukat?

Miten passaa Metzelerit Thunderbirdiin? Näin 12 vuotta lähes ajamattomana olleena olen jotenkin fakkiintunut tuohon merkkiin. Aikaisemmissa pyörissä oli aina Metzelerit alla, ja ainakin kulutuskestävyys oli kohdillaan. Mutta miten on nykyään, onko joku rengasmerkki ajanut ohi?
confused_orig.gif

Miten passaa Metzelerit Thunderbirdiin? Näin 12 vuotta lähes ajamattomana olleena olen jotenkin fakkiintunut tuohon merkkiin. Aikaisemmissa pyörissä oli aina Metzelerit alla, ja ainakin kulutuskestävyys oli kohdillaan. Mutta miten on nykyään, onko joku rengasmerkki ajanut ohi?  
confused_orig.gif
Kerros sitten kokemusa Metukoista, kun ne olet allesi asentanu, koska itselläni on varmaan ukkoslintuun renkaidenvaihto tiedossa.

Vaan löytyykö sopivaa kokoa?
Jos edessä on 18- ja takana 16-tuumainen, niin  
nixweiss.gif

Itse pysyin Pirelleissä. Ostin Sport Demonit Reliatecista viime syksynä. Ne ovat paljon pitävämmät kuin alkuperäiset Dragon GT:T, joita ei enää tehdä. Halvalla sain mielestäni; en ihan muista kuinka paljon alta 200€ maksoivat.

Edit: Jos on sporttimalli alla, niin valinnanvaraa tulee reilusti lisää, koska siinä on 17-tuumaiset molemmissa päissä...

Mulla oli edellisessä pyörässä Z6set ja kulutuskestävyys oli kohdallaan kyllä näytti vielä 10 000 jälkeen suht tuoreilta. Ja pito oli yllättävän hyvä, radalla kävin kuluttamassa jalkatapin reunoja ja kyllä 600f:stä kallistus varat loppu ennenkö niistä pito.

Kyllä, näin tein. Sisäkumit vaan mukaan, sillä muuten ei onnistu...
Jos vielä mietit sellaista rengasta, joka olisi suunniteltu käytettäväksi sisärenkaan kanssa, niin  
nixweiss.gif
. Ehkäpä niitäkin löytyy??

Kaippa se sitten on Pirelliä otettava, vaikka periaatteesta en oikein italiaanoja diggaa. Pariin otteeseen on tullut työskenneltyä niiden kanssa ja huonompaa työmoraalia saa Euroopasta hakea! No like!
kaboom.gif

Kiitos osallistuneille!

En mäkään ostaisi ikinä italialaista autoa...
Michelinillä pitäisi löytyä Macadam, ja Avonilla jokin malli, jotka sopivat T-birdiin, mutta hinnat lienee kalliimmat kuin Pirellillä
nixweiss.gif

Käy katsomassa muita Trumppa -sivuja maailmalla, sieltä löytyy lisää vinkkejä...

Back