"Olitko se sinä 2011"-ketjusta bongasin tällaisen:
Kokolailla perseestä...
Olitko se sinä Tuusulan Motarilla tänään seitsemän jälkeen iltapäivällä, joka ankarasti näytit himmaa-merkkiä. Koska ajoin laillista nopeutta, en merkistä sinänsä välittänyt, olin vaan kiitollinen varoituksesta.
Olisi pitänyt heittää seuraavasta rampista pois, kun edessä odotteli meluratsia...
Siitäpä tuleekin mieleeni: Olitko se SINÄ niiden monien joukossa jonka rekisterikilpi jäi virkavallan haltuun. Minä olin yksi niistä
T 96 dB @ 3700 rpm tuuskin motarin varressa. 85 sanoo tyyppikilpi ja kuulemma 92 olis vielä anteeksi annettu...
Jotain nuoria Trafin jätkiä siellä oli mittailemassa dB-mittarin kanssa, valittelivat tosin että kun taustamelua tulee ohiajavasta liikenteestä mutta virkavallan mielestä tulos oli tarpeeksi kova, kun saivat mittaroitua sen 96 dB.
Kyseenalaistin hiukan mittaustulosta kun Ahvenistolla on pyörän melut mitattu useampaan kertaan siihen 92 desibeliin.. mutta ei auttanu, konstaapeli ruuvasi kilvet irti, vei rekisteriotteen ja totesi että jossain vaiheessa ensi viikolla toimitetaan kilvet katsastusasemalle.
Kokolailla perseestä...