Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä niistä sen kummemmin, mutta Bitubon ohjausiskari on ollut tosi hyvä.On hakusessa ohjausiskari. Öhlins on niin pirun kallis että etsityttää muita vaihtoehtoja. Nyt oon netistä pälyilly noita Matrisin kamoja, näyttää hyvältä mutta tekeekö niillä mitään?
Kokemuksia ja muuta tietoa otetaan vastaan.
Mulla oli lsl.n ohjausiskari Thunderacessa. Säädettävä, merkkikohtasilla kiinnikkeillä. Hyvä, ja toimiva, suosittelen.Kellään kokemuksia lsl:n ohjausiskareista?
Samanlaisia kokemuksia aikoinaan V-maxissa. Ei ollut mitään virkaa LSL:n iskarilla.Mulla oli LSL kilpurissa aikoinaan ('03?). Se ei ollut mistään kotoisin. Haukkoi jatkuvasti ilmaa, ja vaikka teki mitä, keskialue oli vetelä.
Itse ostin uuden Hyperpron iskarin hintaan 195e ja tein itse kiinnikkeet. Hyvin on toiminut ja on ihan itse tehdyn näköinenkin.Terve!
Ohjausiskari pitäis tännekin hommata. Halvalla kun pitäisi saada, olisin käytetty paras vaihtoehto.
Millaisia erilaisia tapoja noita on kiinnittää pyörään? Jos ostais jonkun aivan eri vehkeen iskarin ja tekisi kiinnikkeet omaan itse? Kommentteja.![]()
Samaa mieltä jo kommentoineiden kanssa: LSL:t on ihan turhia. Panosta vähän enemmän ja osta kerralla kunnollinen.Kellään kokemuksia lsl:n ohjausiskareista?
Siisti vempele!Itse ostin uuden Hyperpron iskarin hintaan 195e ja tein itse kiinnikkeet. Hyvin on toiminut ja on ihan itse tehdyn näköinenkin.Terve!
Ohjausiskari pitäis tännekin hommata. Halvalla kun pitäisi saada, olisin käytetty paras vaihtoehto.
Millaisia erilaisia tapoja noita on kiinnittää pyörään? Jos ostais jonkun aivan eri vehkeen iskarin ja tekisi kiinnikkeet omaan itse? Kommentteja.![]()
![]()
Hyperpro
Ja tuolla tavoin oli Kawassa asennettu..
Kawan iskari
Senhän nyt voi laittaa melkein minne itse haluaa ja missä mahtuu olemaan.![]()