Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on juuri tuo 999rs. Mukava päässä mutta ei sitäkään kyllä kovin hiljaiseksi voi kehua.Sopii todella hyvin omaan päähän, eli ok kypärä hintaisekseen.
Toiset käyttäjät ovat moittineet äänekkyyttä, eli jos kevyttä ja hiljaista hakee, niin 999RS (1100g) on parempi vaihtoehto (mukana tulee leuan tuulisuojaa yms -> vaimentaa).
Bell M5X Carbon, tasan kilo. Hintaluokka tosin aikalailla toinen kuin noissa Marushineissa...Toisaalta en kyllä muita kypäriä tiedä näiden lisäksi tuossa n. 1 kg luokassa.
Uvexilta löytyy rs750 carbon, joka on tota marushinia 40g painavampi.Tiedän koska multa löytyy molemmat.Uvexi vaikuttaa laadukkaammalta, mutta onhan se kalliimpikin.Rs1 on ainakin mulla kokoa suurempi mitä normaalisti (M onkin pieni L).Marushiniin saa photokromaattista visiiriä, mitä ei kovin moneen muuhun ole tarjolla.Marushiinin laadusta ja hiljaisuudesta ei mulla ole kokemusta, koska toi mun kypärä on vielä uusi(ja täällä myynnissä).Mutta eipä toi entinen shoeikaan vaikuta hiljaisuudellaan.Toisaalta en kyllä muita kypäriä tiedä näiden lisäksi tuossa n. 1 kg luokassa.
BMW SportIntegral Carbon, 990 g. En tiedä valmistetaanko enää, perusmallia ei.Toisaalta en kyllä muita kypäriä tiedä näiden lisäksi tuossa n. 1 kg luokassa.
Sitten löysin Caberg V2X Carbon -kypärän, ja tilasin enklannista. Eipä ole kaduttanut.Toisaalta en kyllä muita kypäriä tiedä näiden lisäksi tuossa n. 1 kg luokassa.