• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Manuaalia kaipaisin mopoon Suzuki gsx750 vm.1982

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jouko70
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onks kellään tietoo Suzuki gsx750 vm.1982 mopedin manuaalista, mul ei oo mitään.  
nixweiss.gif
bawling.gif

Ois kiva löytää jonkunnäköne...  
bowdown.gif

Kiitän jo etukäteen tiedoista.....  
smile_org.gif
smile_org.gif

Mulla on jonkumoinen, koskee kyllä sitä vanhempaa GS mallia mut eikös perus jutus ole hyvin pitkälle samaa...
Tietoja voin jakaa ja kuvia ottaa kameralla... Tietty voisin jotai kopioidakki.. skanneria mulla ei taida olla... tai sitte saattas ollakki..
cool.gif

Vaikka otin kuinka silmän käteen, jopa kahteen käteen niin en saanut silmieni alle GSX750 -82 mopetin manuaalia, en ees linkeistä tulleilta ulkomaanelävien sivuilta.....
withstupid.gif

Ilmeisesti sokeutumassa olen
ghostface.gif

no perkele, mulla on semmonen tuolta napsastuna... täytynee lähetellä/laittaa se jonnekkin...

Mulle kans
tounge.gif
. Netistä ja kirjastosta on pitäny tietoa kaivaa. Itekkää en oo just tolle merkille manuaalia löytäny. Ei tosin isoa eroa ole esim. GS:n ja uudemman EF mallin kans.
GSResources

Back