Noista uutuusmonsterin putkistoista puheenollen niin muistaisin jostain lukeneeni että olisi ostettavissa kokoputkisto (mahd. Termignonin?), joka kulkisi koneen alta, ja vaimentimet olisivat takajalkatappien alla... Pitääköhän paikkansa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää paikkansa. Muuttuu tosiaan aika paljon paremman näköiseksi mun mielestä. Hinta ebayssa <a href="http://cgi.ebay.de/DUCATI-Termignoni-Carbon-Auspuff-Anlage-MONSTER-1100_W0QQitemZ180331689903QQcmdZViewItemQQNoista uutuusmonsterin putkistoista puheenollen niin muistaisin jostain lukeneeni että olisi ostettavissa kokoputkisto (mahd. Termignonin?), joka kulkisi koneen alta, ja vaimentimet olisivat takajalkatappien alla... Pitääköhän paikkansa?
Muuttuu tosiaan aika paljon paremman näköiseksi mun mielestä.
...koeajoja odotellessa
Joo, no siihen tottunut ehkä joMuuttuu tosiaan aika paljon paremman näköiseksi mun mielestä.
Mullakin otti aluksi silmään tuo normiputken lähtökäyrä. Suunnitelmissa oli hankkia pyörään samantien joku bellypan mikä piilottais sen hyvin alleen, esim Barracudalla tais olla aika tyylikäs saatavilla. Luonnossa pyörää ihmetelleenä ja siihen tottuneena ei tuo bellypan enää houkuta ihan niin paljoa. Kai sitä tottuu kaikkeen tai sitten sitä on vaan niin ihastunut omaan menopeliin ettei näe siinä mitään vikaa..![]()
Joo, no siihen tottunut ehkä joMuuttuu tosiaan aika paljon paremman näköiseksi mun mielestä.
Mullakin otti aluksi silmään tuo normiputken lähtökäyrä. Suunnitelmissa oli hankkia pyörään samantien joku bellypan mikä piilottais sen hyvin alleen, esim Barracudalla tais olla aika tyylikäs saatavilla. Luonnossa pyörää ihmetelleenä ja siihen tottuneena ei tuo bellypan enää houkuta ihan niin paljoa. Kai sitä tottuu kaikkeen tai sitten sitä on vaan niin ihastunut omaan menopeliin ettei näe siinä mitään vikaa..
..muuttuko äänet hienoksi termareiden myötä!?![]()