• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

M-pyöräilyä Kyproksella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mänä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mänä

apumies
Eli ollaan menossa Ayia Napaan n. kuukauden päästä. Ajattelin, että jos vuokrais pärrän sieltä päiväksi/muutamaksi.
Olen joskus kymmenen vuotta sitten ajanut siellä jollain pienellä vuokra-Viragolla ja jänskää oli. Kyllähän sitä vasenta kaistaa pystyy ajamaan, mutta ne risteykset ja ryhmittymiset
crazy.gif
Onkos muilla kokemuksia ajella vasemman puoleisessa liikenteessä??

Eli ollaan menossa Ayia Napaan n. kuukauden päästä. Ajattelin, että jos vuokrais pärrän sieltä päiväksi/muutamaksi.
Olen joskus kymmenen vuotta sitten ajanut siellä jollain pienellä vuokra-Viragolla ja jänskää oli. Kyllähän sitä vasenta kaistaa pystyy ajamaan, mutta ne risteykset ja ryhmittymiset
crazy.gif
Onkos muilla kokemuksia ajella vasemman puoleisessa liikenteessä??
Itse parikesää tullut ajeltua vasemmanpuoleisessa liikenteessä ja eipä kait se sen ihmeellisempää mitä oikeanpuoleinenkaan. Aika nopeasti siihen tottui/oppi sen.

Turistit erotti siitä että risteyksissä vilkkujen sijaan autoissa heiluivat tuulilasinpyyhkimet (vilkkuvipu/tuulilasinpyyhdin eripuolilla oikeanpuoleiseen liikenteeseen tarkoitetuissa autoissa)

Sen verran varoitusta että tuolla etelänmaissa voi asfaltti tulla todella liukkaaksi kun aurinko paistaa siihen koko päivän. Nostaa ilmeisesti öljyä tai jotain sellaista siihen pintaan kuumuus. Kerran Maltalla iltapäivällä kun olin työpaikalle ajelemassa niin mutkassa edellä ajanut auto heitti 360 asteen spinnin kuin liukkaalla jäällä. Prätkällä olisi ollut varmasti nurin siinä. Tosin ei tuota liikaa kannata pelätä mutta sellaistakin voi tapahtua.

Back