• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Luistokytkimen paininjousi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pepe60
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minulla katkesivat kaikki kuusi sakaraa 996 luistokytkimen painin jousesta ja nyt tietoa mistä pikaisesti sais uuden!!! Kytkin on Ducatin samanlainen kuin Bucci.

terv. pepe

pepe60 sanoi:
Minulla katkesivat kaikki kuusi sakaraa 996 luistokytkimen painin jousesta ja nyt tietoa mistä pikaisesti sais uuden!!! Kytkin on Ducatin samanlainen kuin Bucci.

terv. pepe

Vastataan nyt omaan. Niitä löytyy hailakilta ja netistä vaikka miten paljon hinta haitari 24€.....75€.

joo, niitä kannattaa olla aina ainakin yksi varalla työkalupakissa. (missähän minun on?)

Matkaa se ei taida keskeyttää kun se hajoaa, mutta vaihtaa se kannattaa heti mahdollisuuden tullen.

Outoa, että kaikki sakarat katkesi. oliko kytkin vanhakin? paljon ajettu?

vtwin sanoi:
joo, niitä kannattaa olla aina ainakin yksi varalla työkalupakissa. (missähän minun on?)

Matkaa se ei taida keskeyttää kun se hajoaa, mutta vaihtaa se kannattaa heti mahdollisuuden tullen.

Outoa, että kaikki sakarat katkesi. oliko kytkin vanhakin? paljon ajettu?

Tasan tuhannen kilometros!
Uuden tilassin hailakilta 75€ ja amerikoissa vastaava 24€ kappale!!!!!!!!!
Suomessa kaikki on hyvin hinnoiteltua ei sitä muuten lasipalatseja merkkiliikkeet rakentelisi.

Back