• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

LPR:n ORGilaisten maanantai ajelu 5.6.

Taas tuli reissu heitettyä! Ma 29.5. ajelut sujuivat menestyksekkäästi "ryhmänjohtajan" sekoiluista huolimatta....Hamina osottautui yllättävän vaikeaksi kaupungiksi suunnistaa kohti Lappeenrantaa. Allekirjoittaneen erheopastuksesta johtuen 7 motoristia seikkaili pitkin poikin asuntoalueita kunnes piti kysyä lenkkeilijältä neuvoa. Huomasitteko muuten miten se lenkkeilijä pelästy kun yhtäkkiä motoristi pysähty viereen ja alko huutaa että "missä on Lappeenranta"...sori vaan, ei ollut tarkotus säikäyttää.

Päätettiin lähteä ma 5.6. klo 18:30 Pallon Teboililta kohti Ruokolahtea. Karttaa en tähän nyt laita, kun olen reitistä hieman epäselvä. Toivotaan, että mukaan pääsee joku Imatralainen joka tuntee reitin (tai jopa ehdotti sitä...Canu78?)

Tarkoituksena on pysähtyä Imatran uudelle Nesteellä ja ottaa siitä völjyyn Imatran ja Joutsenon mukaanlähtijät. Suunnitellaan sumpittelupaikka sitten siellä Nesteellä.

HUOM! Joutsenon ja Imatran motoristit!!!!!!!!!!!!!!

MUKAAN PÄÄSEE SIIS IMATRAN UUDELTA NESTEELTÄ NOIN KLO 19!

Vähän sä olet nopea, vasta kotiin päässy..

Enkä mäkään ajanu pöheikköön, mutta hidas mä noilla mutkapätkillä silti olen. Vaan hyvin piti sankarit huolen etten päässy eksymään, siitä iso kiitos!!

Ja eihän me mitään eksytty.. eiks se ollu joku sun tuttu jota sä kävit morjestamassa..
wink.gif

Jep, mukavaa oli taas
smile_org.gif
Vaikkakin pirun viilee ilma ku tuli liian vähän päälle. Ens maanantaina uusiks museotielle
062802moto_prv.gif

Jep kivaa oli ja hyvin sai tuntumaa uuteen pyörään mutkapätkillä ja sitä tärkeintä luottamusta.

Tein tossa muutaman reittivaihtoehdon lisäksi ensi viikolle,jos toi museopätkä käy liian lyhyeksi.
smile_org.gif

Vaihtoehto 1
Imatra-ruokolahti-puumala-sulkava-ruokolahti-imatra
Image2.jpg

Lenkille pituutta 197Km

Vaihtoehto 2
Imatra-museotie-parikkala-savonlinna-sulkava-ruokolahti-imatra
Image4.jpg

Lenkille pituutta 261Km

Vaihtoehto 3
Imatra-ruokolahti-puumala-mikkeli-savitaipale-lpr-imatra

Image3.jpg

Lenkille pituutta 273Km

Jos näistä saataisiin jonkinlainen kompromissi aikaan, kaikissa reiteissä on hyviä pätkiä ja eiku
062802moto_prv.gif

Mun täytyy kyllä tunnustaa, että iltapäiväajelulle alkaa olla 200 km jo kipuraja, omalla kohdallani. Homma on lähinnä aikakysymys.

Vähintään yhtä suuri painoarvo näissä ajeluissa on omalla kohdallani porukkaan tutustuminen ja se kahvittelu. En viitsisi kahville paljon yli sataa kilsaa ajaa.

Miten muilla? Pannaanko sopivasta matkasta "poll" -pystyyn, nähdään mitä jengi haluaa?

Sori sotkeutumiseni mut en millään malta...
smile_org.gif

Jam Master Jeremyn reittivaihtoehdot näyttävät kartasta katsoen aivan upeilta reiteiltä. Pienehköjä teitä vesistöjen varrella ja pitkin rantoja... aivan upeita
inlove.gif

Tuollapäin täytyy joskus käydä ajan kanssa kruisailemassa ilman kiirettä ja maisemista nautiskellen. Nammm....

Ja tuolta Kesälahteen Kiteelle.. Oli mukavaa mutkaa ku käytiin "Ponutaival" ajoissa viime suvena
thumbs-up.gif
Taitaa tosin reitti karata jo matkan tarkoituksesta
thumbs-up.gif
Mut hyvältä näytti sielläpäin, Savonllinnan ohi mentiin, eikä vaan menty vaan tsekattiin paikkakuntaa myös
062802jumpie_prv.gif

Magnamanin tavoin totean minäkin noista reiteistä. Näyttävät houkuttelevilta. Kiitos kartoista, olin ajatellutkin lähteä ajelulle joko yksin tai juniorin kanssa tänä kesänä joku viikonloppu Itä-Suomeen. Siellä on kauniit maisemat ja esim. huoltoasemakuppiloissa kunnon meininki ja iloisia itäsuomalaisia. Kerran kesässä pitää päästä lenkille sinnepäin!
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ps. anteeksi sekaantumiseni Idän topiciinne, mutta on kiva lukea näitä muun kuin pk-seudun topiceja välillä. Hyvää kesän jatkoa sinnekinpäin
smile_org.gif
.

Olen samaa mieltä HonsuHeikin kanssa: 200km alkaa olla jo liikaa ilta-ajelulle. Koko homma saisi pysyä n. 3 tunnissa ja kiva olisi istuskella&jutella porukalla ihan rauhassa eikä vain vetää pikasumpit... Siinä tulee kiire ajaa 200km tai enemmän.
Täten siis paljon yli Ruokolahden ei kannata ajella, koska Lappeenrannasta tulee jo 80km edestakaisin Imatralle...

Ehdotan:
Lappeeranta-Joutseno Neste-(Jänhiälä-Ahola)-Imatra, Neste?-(museotie)-Miettilä-Laikko, ja siitä vaikka ihan 6-tietä takaisin Imatralle jne.. Kahvit vaikka jossain Rautjärven tienoilla?

Tästäkin tulisi jo Lappeenrantalaisille n, 165km. Imatralaiset voisivat tulla vaikka Joutsenoon vastaan jos haluavat pidempään ajaa mukana?

Olen samaa mieltä HonsuHeikin kanssa: 200km alkaa olla jo liikaa ilta-ajelulle. Koko homma saisi pysyä n. 3 tunnissa ja kiva olisi istuskella&jutella porukalla ihan rauhassa eikä vain vetää pikasumpit... Siinä tulee kiire ajaa 200km tai enemmän.
Täten siis paljon yli Ruokolahden ei kannata ajella, koska Lappeenrannasta tulee jo 80km edestakaisin Imatralle...

Ehdotan:
Lappeeranta-Joutseno Neste-(Jänhiälä-Ahola)-Imatra, Neste?-(museotie)-Miettilä-Laikko, ja siitä vaikka ihan 6-tietä takaisin Imatralle jne.. Kahvit vaikka jossain Rautjärven tienoilla?

Tästäkin tulisi jo Lappeenrantalaisille n, 165km. Imatralaiset voisivat tulla vaikka Joutsenoon vastaan jos haluavat pidempään ajaa mukana?
Kannatan!

Ja voihan tietysti osa porukkaa jatkaa Laikosta eteen päin, jos kovasti ajelututtaa! Toki, sitävartenhan fillarit on että niillä ajellaan.

Mulla kyllä tuo 165 km on ihan riittävästi!

Ahaa, siis tällaisesta meiningistä oli kyse kun yhtenä maanantaina ajoin Pallon Teboilin ohi tuolla jaamahallani. Täytyy jatkaa lukemista ja pyrkiä mahdollisesti mukaan, ehkäpä jo 12.6. kun ensi maanantaina en pääse. Meininki vaikuttaa hyvältä, jatkakaa
thumbs-up.gif

Ehdotan:

Joo mäkin oon samaa mieltä yli 200 km on turhan pitkä pätkä iltapäiväajelulle. Eikös sitä vois koittaa miettiä et sopis tommosen pitemmän lenkin vaikka parin viikon välein viikonlopuks? Oisko ideaa?

Tollanen viikonloppumatka vois olla mukavakin. Etenkin jos sais muksun hoitoon niin päästäis ukon kanssa molemmat..

Ja täysin offtopiccina.. mä starttailen huomenna iltapäivällä/illalla mopon kohti Mikkeliä/Anttolaa eli jos haluaa messiin ajelemaan sinne päin niin ottakee yhteyttä. Takasin joutuu sitten kylä ajamaan yksin, mutta olispa ainakin puoli matkaa seuraa..

Ehdotan:

Joo mäkin oon samaa mieltä yli 200 km on turhan pitkä pätkä iltapäiväajelulle. Eikös sitä vois koittaa miettiä et sopis tommosen pitemmän lenkin vaikka parin viikon välein viikonlopuks? Oisko ideaa?
Hyvä että saatiin keskustelua aikaan, ei ole oikein kerennyt keskusteluun mukaan ku on mennyt kaikki aika talokauppojen merkeissä
wink.gif
Noi mun mun kartat oli vaan suuntaa antivia ehdotuksia ja olihan se meidän 29.5 ajettu lenkki kans jotai 200 km, mut pakkko kans tunnustaa et kipuraja on kans tos 200 km puitteis.
tounge.gif

Toi Lappeeranta-Joutseno Neste-(Jänhiälä-Ahola)-Imatra, Neste?-(museotie)-Miettilä-Laikko kuuullostaa aika sopivalta, kerkeis kunnolla kahvitella eikä olisi niin kiire
smile_org.gif

No eikös tuo voitais pitää sitten sovittuna?

HonsuHeikki vois vaikka editoida tota ekaa viestiään ja laittaa, että mukaan pääsee myös Joutsenon Nesteeltä (n. klo 18:50-19:00). Itse saatan lähteä jo Lpr:stä, tai sitten Joutsenosta...

Jaahas, jos vaikka joskus sais mopoon kasaa niin vois vaikka lähtee mukaan. Minkäslaista vauhtia ootte pitäneet noilla lenkeillä?

Back