• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Löytyykö MP-maailma 1/2007 tai bike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XX-xenon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Meri-Lappi
elikkäs hakusessa on mp-maailman juttu jossa oli vertailussa äänenvaimentimet, lehden numero tais olla 1/07, toinen lehti jossa on ollu vertailuja on jokin bike myös ilmeisesti vuodelta 07.

jos jollaki olis noita lehtiä, ni voisko niistä artikkeleista saada esim skannattua versiota..?

paikalliset kirjastot on tullu käytyä läpi, toisesta bike on jo lopetettu tilauksesta (!) ja mp-maailmaa ei ole niihin koskaan edes tilattu..

Jos joku skannailee artikkelin, niin kelpaisi myös minulle
smile_org.gif

MP-maaliman numero löytyy,ja skanneri on kans.. Onnistuu vissiin vain henk.koht. s-postiin.Oletan että tämän kautta ei niin isot tiedostot liiku....

Mulla on se MP-maailma 1/07 tässä nenän edessä .Mä en vaan saa sitä skannattua jne.Muuten on kyllä mielenkiintoinen testi.Siinä on Arrowin Titan putki paras killeri kiinni 160,8 vertaa Akraa 156.6, ja Akra taas paras ilman killeriä163,5 mutta Arrow heti takana 163,0.Jännä juttu oli kyllä suosittu Leo Vince killerillä 95,5 ja ilman sentään 161,8 mutta se killerikiinni oli  huippu, kun tehot väheni 66 hv,lla ja vääntökin hävis ja oli vaivaiset 75,6 ja puhutaan  -05 1000 gixeristä.Toivottavasti joku saa sen sulle skannattua.10 eri putkea siinä testataan ja 8 eri merkkistä.
öö what, eihän tosta saa mitään selvää, vai vähenikö tehot tosiaan db-killerillä 66 hevosvoimaa?

Se Leovincen "killeri" oli sellainen reikälevy, mikä laitettiin putkeen ennen äänenvaimenninta.
Siis ei se perinteinen, joka on änkän ulostulossa. Siitä tuo iso vaikutus.

Mulla on se MP-maailma 1/07 tässä nenän edessä .Mä en vaan saa sitä skannattua jne.Muuten on kyllä mielenkiintoinen testi.Siinä on Arrowin Titan putki paras killeri kiinni 160,8 vertaa Akraa 156.6, ja Akra taas paras ilman killeriä163,5 mutta Arrow heti takana 163,0.Jännä juttu oli kyllä suosittu Leo Vince killerillä 95,5 ja ilman sentään 161,8 mutta se killerikiinni oli  huippu, kun tehot väheni 66 hv,lla ja vääntökin hävis ja oli vaivaiset 75,6 ja puhutaan  -05 1000 gixeristä.Toivottavasti joku saa sen sulle skannattua.10 eri putkea siinä testataan ja 8 eri merkkistä.
öö what, eihän tosta saa mitään selvää, vai vähenikö tehot tosiaan db-killerillä 66 hevosvoimaa?
MP-maailman kilometreja mittarissa palstallahan kirjoitettiin kerran että"viritys on aina onnistunut kun alkuperäisestä tehosta on kadonnut alle 30%"
biggrin.gif

Olisi kiinnostusta MP tai Bike lehden artikkelin saamiseen Yamahan Thunderace:stä.
smile_org.gif

Olisko jollain ku en oo löytänyt ite vielä..
omg.gif

tuli sitte ostettua se digilehden katseluoikeus ku ei sitä skannausta koskaan tullu..

olihan se jonkinlainen juttu, kymmenkunta pönttöä testissä. mutta jotenki jäi aika vaatimaton kuva tuosta testistä..

Back