• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Löytyykö keltään

Löytyykö keltään

peitelevyjä, jolla saa piilotettua perälaukkutelineen kiinnityskohdat..oma pyörä on ZZR 1100 vm-92..käsittääkseni myös 600 levyt käy..2 kpl ois tarvis..

Tarkoitatko noita kuormakuokkuja vai mitkä? (kuvassa hopeiset koukut penkin alapuolella). Niitä _saattaa_ löytyä vielä tallessa tallilla, voin selvitää seuraavan kerran kun meen käymään...

ZZR%20600%20ON%20BIKEhochklein.jpg

Noi ei muistaakseni ollut samanlaisia. Muodoltaan vähän erilaiset etummaiset ja taaemmaiset. Mut mä selvitän onko mulla niitä viel jossain jemmassa. Menee kyl jonkin aikaa ennen ku meen käymään tallilla...

kawasakimies sanoi:
peitelevyjä, jolla saa piilotettua perälaukkutelineen kiinnityskohdat..oma pyörä on ZZR 1100 vm-92..käsittääkseni myös 600 levyt käy..2 kpl ois tarvis..

Mulla on noita myös, muutama jäänyt, ainakin 2 löytyy ellei sitten kaikki 4.

ismo

Back