• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Löytynyt navigaattori 2.7-08.Kaustinen-Ullava väli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keppigee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaveri löysi ehjänä navigaattorin väliltä Kaustinen-ullava,vois kuvitella että mp;stä pudonnut,sateessa jäänyt huomaamatta ylimääräisten romujen putoilu.
tounge.gif

Tuntomerkkejä vastaan voidaan palauttaa, jos kaveri hennoo siitä luopua....
tounge.gif
wink.gif

Kaveri löysi ehjänä navigaattorin väliltä Kaustinen-ullava,vois kuvitella että mp;stä pudonnut,sateessa jäänyt huomaamatta ylimääräisten romujen putoilu.
tounge.gif

tounge.gif
wink.gif
Minun se on. Sellainen missä on kosketusnäyttö ja noin nyrkin kokoinen. Väriä ja merkkiä en nyt muista tähän hätään.

tounge.gif

tounge.gif
wink.gif
Minun se on. Sellainen missä on kosketusnäyttö ja noin nyrkin kokoinen. Väriä ja merkkiä en nyt muista tähän hätään.
"Muistaakseni se on sellainen malli, joka toimii sähköllä"
talktohand.gif

Onkos se kaverisi kattonut, että mitä se antaa, kun laittaa kulkemaan kotia? Vai onko akku loppu?

HOX

Minun gps:in kun aukaisee, niin ensimmäiseksi tulee esille omistajan nimi ja puhelinnumero. Luultavasti sama juttu toimii muissakin garminin gps:eissä.

Back