• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Löytyiskö (ajo)kaveria Espoosta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katinka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kortti ollut taskussa nyt kolmatta kautta mutta tää on vasta toinen kausi, kun pyörällä ajan. Kukaan tuttu/kaveri ei tätä lajia harrasta, joten aikalailla yksin olen saanut lenkkiä heittää eikä niitä kilometrejä kovin hirveesti ole päässyt tulemaan. Kovin kauas ei tule yksin lähettyä...

Toki perhe (mies + kaksi lasta) rajoittaa tätä harrastusta myös jonkin verran. Miehellä on kans pyörä mutta yhdessä ei juurikaan päästä ajelemaan, kun ei lapsillekaan ei niin vain hoitajaa löydy
sad_orig.gif
.

Eli jos olet aika tuore motoristi, asustelet tässä lähellä (espoo 02770) ja olet ajoseuraa vaille, niin laitapa vaikka yksityisviestiä tulemaan.

Sitten ei muuta kuin
062802moto_prv.gif

Tuosta voi vaikka aloittaa...

Ja Tuolla Yammutar juuri värväsi jotakuta naista keskiviikon Keksi-Uutuusmaan väen retkelle.

Eli täällä noita ajeluita kaavaillaan, ellet sitten erityisesti etsi pienempää porukkaa.
Tosin joukossahan tyhmyys tiivistyy, millä on usein jonkinlaista viihdearvoa ainakin
tounge.gif
wink.gif

Kannattaa kyl ehdottomasti noissa PK-seuran ajeluissa käydä, sieltähän sitä löytää ajeluseuraa, kokeneesta vähemmän kokeneisiin ja reititkin on usein valmiiksi suunniteltuja.

Ok, kiitti vinkeistä
biggrin.gif

Oonhan mä nuita pk-ajeluita miettiny ja tavallaan houkutteliskin mukaan lähtee, tahtoo vaan uskallus loppua ... En tohtis toisten hidasteeks siellä ajella, kun ei nuita mutkateitä ole kovin paljoo ehtinyt vielä ajelemaan.

Lähinnä tässä ajattelin, et jos löytyis joku toinen lonely rider, joka haluis ajella vähän rauhallisempaan tahtiin.
Mutta katsotaan, jospa tästä saisin potkittuu itteni jollekin pk-ajelullekin... never know
wink.gif

Heips!

Mä oon töissä siinä Espoossa ja voisin kyllä joskus lähtee siitä töitten jälkeen ajelee...
Ku en mäkään niin vielä uskalla noihin kimppa-ajoihin lähteä...
smile_org.gif

Tämä Katinkan aihe oli sellainen, että minunkin piti rekisteröityä tälle foorumille päästäkseni kommentoimaan.

Itselläni on kortti ollut melkein kolmekymmentä vuotta, mutta on tällä erää menossa toinen kuukausi, kun pyöräilen.
Edellisen kerran oli pyörä joskus 80-luvun puolivälissä ja silloin ajoeuraa (myös tyttöjä) löytyi Leppäsuon Essolta.
Nykynuoriso taitaa kokoontua iltaisin tuohonnaapuriin Ruskeasannan Shellille, vai kuinka?
Itse taidan olla noihin kuvioihin jo liian vanha, näin se vaan on.

Minustakin olisi helpompaa ajella ensin pikkuporukasaa, ennenkuin uskaltautuu mukaan isompiin porukoihin.

Joten minusta ainakin saa ajoseuraa, niin tytöille kuin pojillekin, jos kiinnostaa.

Minulla on myös kotona vaimo ja kaksi lasta, joten en ole täällä ainakaan vonkaamassa "sitä".

Kaikille hyviä ajokelejä ja ajoseuraa toivoitellen
Kari

Katinka, katsopa löytyisikö täältä naisajoseuraa LBC forum. Jos naisten kerho kiinnostaa, niin täältä tarkempaa informaatiota LBC

Ei kait haittaa, jos 'kilpailevaa' organisaatiota mainostaa?
smile_org.gif

Itsellä ensimmäinen kausi pääkaupunkiseudulla menossa ja olen myös tässä viime aikoina etsiskelllyt "yhteislähtöjä".

LBC:n tapaamisessa (Bembölen kahvitupa tiistaina klo 17.30) olen käynyt kolmesti ja voin suositella. Mukavia naisia, lenkit lyhyehköjä ja vauhti on varmasti aloittelijallekin sopiva. Eli ei ajeta kovaa. Sieltä on siis hyvä aloittaa.

PK-ajeluissa olen käynyt vasta yhdesti ja kyllähän siellä risteyksissä kiltisti mua aina odoteltiin, mutta...
Ei ehkä paras vaihtoehto sinulle, jos vauhdikkaammat mutkapätkät hirvittää ja reilu 300 km yhdessä illassa tuntuu paljolta. Näitäkin on varmasti erilaisia (olen siis todella käynyt vasta yhdessä). Viisaammat kertokoot tästä lisää.

Tuulikk1 & tivi, kiitokset tuosta vinkistä. Mahtavaa että meille naisillekin löytyy oma "ajelupiiri."
062802jumpie_prv.gif

Taidanpa tosiaan ensi tiistaina kahvituvalle suunnistaa.

Kyllä voit ihan reippain mielin lähteä mukaan letkaan. vaikka tänään keravalta. Tänä kesänä on myös kaksi kertaa järjestetty n.s. Rookie letka, jossa on ennen ajoon lähtöä käyty läpi letkassa ajamisen kulmakiviä. Näitä letkoja tultaneen järjestämään vielä tämän kesän aikana lisää. Tämän iltainen reitti tulee koostumaan oikeastaan aika helpoista teistä, myöskin sellaiselle joka ei vielä ole mutkateitä kauhean paljon kerennyt ajelemaan. Aika ja paikka jos sopii niin tervetuloa vaan mukaan.

Pitäisköhän tässä itsekin oikein innostua  
062802moto_prv.gif

Näyttäis ainakin olevan kesän parhaat ajokelit.
Eikä tuo Kerava niin paha paikka liene?
Ja Espoon + muutkin tytöt rohkeasti mukaan vaan, siitä se lähtee.

Samalla aluekoodilla asustelen. Ei oo vielä tullut vastaan 600 Hondaa naiskuskilla, kai.. Ajoseuraksi voin lähteä jos vaan pyydetään mukaan.

Back