• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Löydetty sivulaukku tien päältä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matkalahna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jänkhältä palatessa sunnuntaina noin 40 km Kuusamosta Kemijärvelle päin. Laukussa oli tavarat, mutta ei ikävä kyllä merkkejä omistajasta.

Kysellä voi tuntomerkkejä vastaan e-maililla.

Tuli mieleen tästä että olen alkanut merkata kaiken tavaran nimellä + puhelinnumerolla varustettuna, jos satun hukkaamaan - ja sattuu vielä jonkun rehellisen ihmisen käsiin.

tälläisellä printtaa helposti tarroja joita voi sitten liimailla tavaroihinsa
smile_org.gif

Kerran vielä ylös.

Erään lompakon tarina:

Poikani oli viime vuoden intissä ja hukkasi lompakkonsa runsas puolitoista vuotta sitten jonnekin Länsi-Suomen metsiin.

No, eilen soittivat Porin poliisilaitokselta. Joku ystävällinen mummo oli marjamatkallaan löytänyt lompakon ja kiikuttanut sen löytötavaratoimistoon. Kaikki kortit ja rahat tallessa.

Kiitos mummolle, vaikka hän ei varmaan tätä luekaan..

No jospa se omistaja on kyselly poliisilta, mutta Matkalahna pitää sitä tallissaan...
Ainakin omista tutuista ketkä jänkhällä oli voisin sanoa että 75% ei surffaile juurikaan koneella saatikka täällä..
Matkalahna ei pidä sitä tallissaan, on vain sanansaattaja. Laukusta on informoitu löytöpäivänä, joka oli Jänkhän sunnuntai, poliisia, Jänkhän organisaatiota ja paria muuta tahoa. Joten yritystä on, ei hautomista...

No jospa se omistaja on kyselly poliisilta, mutta Matkalahna pitää sitä tallissaan...
Ainakin omista tutuista ketkä jänkhällä oli voisin sanoa että 75% ei surffaile juurikaan koneella saatikka täällä..
jops isseltä jäis puolet kuormatilasta matkan varrelle ni kyl mää ainaski surffailisin siel sun tääl jotta kamat löytys.

tonne jänkhälle kuljetetaan aika paljon pyöriä ja rekvisiittaa peräkärrillä yhteenkuuluvaisuuden saavuttamiseksi..liekkö tippunu peräkärristä ja asiaa ei oo edes huomattu.

Jos laukku ei olekkaan kotimaista alkuperää? Olin edellisviikolla Käylässä ja liikkeellä oli useita ulkolaisia motoristeja.

Vielä yksi yritys
outo juttu..luulis et tuo on jo huomattu kadonneex ja jos itelle tommonen kämmi sattuis ni pikkasen kyselisin perään.
ainaki KVG
smile_org.gif

jospa omistaja löytyy...
thumbs-up.gif
Ei mulle yleensä tule mieleenikään etsiä tavaroitani kuukkelin avulla. Vaikkakin joidenkin mittausten mukaan tämä on suomen suosituin mp-sivusto, silti uskoisin, että aktiivisesti tätä seuraa murto-osa loggautuneista nickeistä... Jo pelkästään kuin silmäilee viestien kirjoittajia, niin usein samat "naamat" näkyy.

Toivottavasti laukku löytää omistajan.

Vielä yksi yritys
outo juttu..luulis et tuo on jo huomattu kadonneex ja jos itelle tommonen kämmi sattuis ni pikkasen kyselisin perään.
ainaki KVG
smile_org.gif

jospa omistaja löytyy...
thumbs-up.gif
Ei mulle yleensä tule mieleenikään etsiä tavaroitani kuukkelin avulla. Vaikkakin joidenkin mittausten mukaan tämä on suomen suosituin mp-sivusto, silti uskoisin, että aktiivisesti tätä seuraa murto-osa loggautuneista nickeistä... Jo pelkästään kuin silmäilee viestien kirjoittajia, niin usein samat "naamat" näkyy.

jos tiputtasit sivulaukun tampere-saariselköävälille ni mistä alkasit ettimään ja kyseleen...

ekax mä menisin tutkiin ko foorumeita ja sit jakamaan lentolehtisiä tammelan torille
smile_org.gif

Vielä yksi yritys
ainaki KVG
smile_org.gif

jospa omistaja löytyy...
thumbs-up.gif

jos tiputtasit sivulaukun tampere-saariselköävälille ni mistä alkasit ettimään ja kyseleen...

ekax mä menisin tutkiin ko foorumeita ja sit jakamaan lentolehtisiä tammelan torille
smile_org.gif
Vaikkapa kyseisen tapahtuman järjestäjiltä, kavereilta taikka löytötavaratoimistosta...Näin ensimmäisenä tuli mieleen. Onhan noita "vanhanliiton" paikkoja vieläkin olemassa mistä tiedustella.

Sähän voitkin pistää tähän ketjuun pari kunnon täsmähakusanaa, jotka kuukkelin robottikin on jo hokannut, ilman ettei tule muutamaa tuhatta tulosta putkelle. Tiedän useita ihmisiä, jotka hyvä että osaavat käyttää sähköpostia saati sitten hakuohjelmia tehokkaasti. Google on about 10 vuotias yritys. Moottoripyörä on keksitty jo 1800 luvun lopussa. Kumpaa luulet sotien jälkeisen suur sukupolven käyttävän helpommin?

Joo, mutta sana leviaa... A valittelee B'lle, etta on menettanyt sivulaukkunsa, B mainitsee siita duunissa C'lle, joka on juuri lukenut viestin orgista, etta jostain on laukku loytynyt.

Onhan taalla jo yksi Givin takaboksi talla tavalla loytanyt omistajansa.
smile_org.gif

Back