• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Louisin vaatteet kokemuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
onko joku tilannut louisilta ajo kamppeita itselläni olisi tarkoitus tilata takki ja housut mitä voisitte suositella

Louisin Detlev-sedältä on meidän mopokolhoosiin tullut pari nahkapukua, nahkatakki ja yksi kangastakki. Nahkat ovat ihan ok, mitat pitävät paikkansa ja hinta-laatu-suhde vastaavaan suomalaiseen verrattuna tosi kohdallaan.
Mielestäni kangaskamppeissa polo ja HG ajavat Louisin laadun ohi alle 150 euron hintaluokassa. Sen jälkeen erot tasoittuvat. Ihan halvimmat erikoistarjoukset ovat jokaisella kolmella tietyllä tavalla heppoista tavaraa eikä siitä ole ns. vakavaan käyttöön.

062802moto_prv.gif

Parille kaverille myös tullut nahkapuvut sieltä,Louisin omaa mallistoa.Tyypit olleet todella tyytyväisiä:saaneet sitä mitä tilanneetkin ja sopuhintaan.
062802moto_prv.gif

Ensin arvelutti koko tilaaminen kun on Suomalaiset mitat tossa keskivaiheilla kroppaa, mutta kun aikansa zoomaili katalogin mittataulukkoa ja siitä sitten tilasi niin avot.
4:t nahkat koko perheelle ja yhdet coret tilanneena voin suositella varauksetta. Yhdet sikahalvat nahkat kokeilin ja ei nekään huonot olleet kunhan muistaa hinnan...

Joo-o. Ajotakkia pitäs ettimän- musta 56.nen sellanen vedenpitävä ois ok, gore tms.. mielellään joku jossa ei oisi vyönsolkea edessä tankkia naarmuttelemassa tai sillai viisaasti piilotettuna.Rukantakista luovuin juuri-oli vikavärityskin,mut ikävä vähän oli se vyönsolkisuttu edessä.Melkeinaina oli irti siis ja taskuihintungettuna-vaikka kivempi ois kuntakki ei olisi löysänälepattanut.. Siis oiskohan järkeä alkaa tilaamaan muualtapäin- ja ennenkaikkea kukatietäsi osoitteita vaik netissä mistä näkisi malleja ja hintoja? Täälläkin jossain voi olla mainittuna niitä-sori jos on ja en oo katellutarpeeks-kun siis taas kyselen samaa,mut peukalokeskelläkämmentä jne... tai onko joku tilaamassa just-että oiskomitään chanssia porukkajuttuun tässäkin?

Tilatkaa Progatelta luettelot niinsaatte rauhassa katsella ja lueskella.Sieltä saa Polon ja Louisin luettelot, varmaan muitakin.
Itse ostin pojalle viime kesänä halvimmat ajokamppeet mitä Polon luettelosta löytyi.Takki ja Housut yht 100 ekeä.Vähän hirvitti kun en oikein tiennyt vastaako sakemannin ajatus "lämpimästä" meidän käsitystä asiasta.Piti vain saada nopsasti kamppeet.Ja hyväthän ne oli, ihan asialliset.Oli muovitettua taskua ja yhdistämismahdollisuudet jne...Tekstiiliasu jossa taisi olla Polon mainoslogot.Ainoa mitä voi moittia on ettei takin sisävuori yllä ranteisiin asti, vaan on vähän liivityylinen...Mutta sitten taas 100ekeä?
Itse olen nyt tilaamassa Louisilta nahka asua Cafe Raceria ja kun mittataulukon katson tarkasti, uskon että tulee sopivat.Olen ollut kaikkiin ostoksiin tyytyväinen
blush.gif

Tilasin kaikki omat kamppeeni saksanmaalta, niin kengät, potan, takin, housut, kengät, hanskat ja jopa kypärähuput.
Liikkeinä Louis, Hein-Gericke ja Moto-Plus. Jokaisen yrityksen
osalta homma toimi kuin rasvattu.. kamat saa melkein nopeemmin kuin paikallisista liikkeistä. Säästöä tulee eikä tarvii kuunnella myyjien v*ttuiluja.
Housuista kyllä pasahti nappi veke viimeviikkolla, mutta sitä edeltävänä viikonloppuna tuli otettua jonnii verran olutta
buttrock.gif
.

Ihan vaan tiedoksi, että LOUISilla on ale meneillään, esim nahkafarkkua alkaen 19,95€ ja muutakin ajokampetta järkihintoihin.

Mielenkiintoista keskustelua ajopuvuista on käyty täällä. Kyllä ne Saksalaisten kauppiaiden ajovermeet taitaa ihan kelvollisia olla. Itsellä ollut jo kohta kymmenen vuotta Moto Linen asuste ja vettä pitää edelleen vaikkei mitään Goreja pidäkään sisällään.

Onko kellään kokemuksia tuosta testivoittaja Spada Circuit:ista, hinnalla sitä ainakaan ei ole pilattu. Saakohan sitä muualta kuin Englannista?

Mulle tuli viime kesäksi Louisilta Vanuccin nahkahousut (competzione II polvipalalle paikka, lisäksi tilasin palat ja nahkaisen suojan kun palat ei oo paikallaan).

Ainoa oli että mitat on tiukasti kohdallaan, on aika kapeelle kropalle tehty ja pitkä reitisenä polkupyöräilijänä totesin että seuraava kesä ja seuraava koko, sama housu ja takki kans (combijacke). yht 420 kuluineen( housut oli tarjouksessa). Eikä häviä laadussa ainakaan silmämääräisesti kaupoissa katsomilleni tuotteille, joista yleensä saa maksaa samaa luokkaa pelkästä takista. Kaato kokemusta ei oo mut melummin noilla kun millään kankaisilla.

Kovakuoriset suojat polvet/kyynärpäät/olkapäät, irrotettava/vaihdettava vaahtomuovi lonkissa ja selässä, kangas resoreita/nahkaisia haitareita helpottamassa liikumista, yhdistyy vetoketjulla, vetoketjut suojattu sisältä ettei tuule/raavi, kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen.

ainoa miinus josta en ota syytä omaan vartalooni, on että pohkeessa on aikapalon turhaa tilaa, menee melkein kengän päälle. Yks suora sauma uusiksi pohkeen sisäpuolelle ja tilanne korjattuu sillä.

Vuosi sitten ostin Probikerin housut ja takin ja ajosaappaat, erittäin tyytyväinen kyseisiin romppeisiin olen ollut. Kesällä tuli Saksassa käytyä ja ostettua vielä wind stopperi paita, käsineet, nahkahousut ym. vaatetta ja erittäin tyytyväinen niihinkin olen ollut. Edullisia ja toimivia. Nyt näytti tuo Probikerin nahkatakki-housu yhdistelmä olevan erittäin edullisesti Hampurin liikkeessä (alennus 100 e viime keväiseen hintaan nähden, joka ei sillonkaan päätä huimaava ollu).
SUOSITTELEN!!!!
062802jumpie_prv.gif

Itse olen jokusen kerran tilannut tavaraa kyseiseltä Detleviltä.
Hinta-laatu suhde todella kohdallaan etenkin poisto/tarjous tuotteissa.
Kuka nyt odottaa saavansa kolmeenkympiin huipputakia, mutta täydestä navetta takista sekin meni (eikä lehmätkään pelänneet  
biggrin.gif

biggrin.gif
). Siis harkiten saa rahoilleen todella HYVIN VASTIKETTA.
Itsellä käytössä Saksan kautta kierrätetty Rukan puku (Suomesta olisi saanut samaan aikaan, saman puvun +270eur ), Daytonan kengät ja Dainesen kypärä tulossa.

Eli käytönössä  
062802moto_prv.gif
täysin Saksan tuonilla, kun mopokin aikoinaan ostettu Gyntteriltä.

Back