• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lisä istuinta kyytiläiselle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JJV
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin semmosta kun emännällä tuppaa olee selkä vähän huonona,
ja valittaa että tulee häntäluun kohdalta kipeäksi,kun on kyydissä.

Olisko kellään tietoa mistä sais persiin alle jonkun lisäpehmusteen.

Oon jossain kokoontumisajoissa nähny jollain sellasen pienen renkaan penkin ja kyytiläisen välissä.

Vinkkejä tännepäin
bowdown.gif

Oot ehkä nähnyt siellä kokkareissa kyytiläisen perseen alla kottikärryn pyörän sisärenkaan... Semmosia oon monesti nähnyt käytettävän ja on kuulemma ihan mukavakin.

Kaksi ehdotusta:

1. Muori lähetetään pilates tai voimajoogatunnille niin selkäkivut vähenee.Yllätävän monet kivut johtuu heikoista tukilihaksista...

2. ohueesta (2,5-5mm) jooga/kumimatosta on aika helppo leikata paloja/eri muotoisia siivuja ja rakentaa uuden "satulanpäällysteen" ja siittä voi esim. leikata pois kumimattoa jonkun verran juuri häntäluun kohdalta, lopuksi tämän voi päällystää keinonahalla tms. peittääkseen rakennellmman.

terv.

365days

Louis.de ainaskii myy semmoista "lisäpenkkiä" jossa on ilmakennot joiden ilmamäärää voipi itse säädellä... Tämmössii
Olisko moisesta apuja? Varmaan löytyy kotimaastakin, jos ei muilta niin louisin kamoja myyviltä, esim Biker Point Raisio
wink.gif

Back