• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lidl ja ultraäänipesuri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lidliin tuli tänään pitkästä aikaa ultraäänipesurit myyntiin. Mikäli putsailee kaasareita ja pikkuosia, niin tuo lienee ihan näppärä siihen. Isohan tuo ei ole, mutta eiköhän sillä hoida monen homman. Hintakaan ei ole paha. 24.99e.

Viimeksi kun näitä oli vuosi pari sitten, niin ne meni ihan sitten samantien ja jäin itse ilman. Nopeus on siis valttia.

Pistin tuonne kuvan mainoksesta ja pari videota youtubesta mitä ultraäänipesurilla voi tehdä.

Hakemaan------>
062802jumpie_prv.gif

Tosiaan viimeksi kun näitä oli, niin sain haettua; näissä Lidlin tarjouksissahan on pirullista se, ettei niitä myydä enää missään tarjouspäivien jälkeen vaikkeivat kaikki olisikaan menneet kaupaksi.

On pesureita varmaan parempiakin, mutta kyllä tällä on vanhat bensanhartsit lähteneet suuttimista samoin kuin liat vaimon koruista, mielestäni vähintäänkin hyvä ostos.

Mitäs litkuja olette käyttäneet? Siis laitteessa...
Minä olen putsaillut osia Sinolilla, mutta tuskin se on parasta.

Tuli haettua yks! Tommonen on hyvä olla ihan varmuuden vuoks!

Kai tolla voi putsata pöytähopeita, vaikka sillä oliski kaasarin osia putsattu sitä enne?

Käyttöhjeessa sanotaan ettei saa pistää sormia tonne puhdistuksen aikana, voi kuulemma vaurioittaa ihoa ja luustoa. Harmi, jo ajattelinkin miten näppärästi vois putsata remppaöljyt kynsien alta pienessä liuotintärinässä..

Kiitokset vinkistä!

Tollanen ollut jonkun aikaa ostoslistalla eikä silti ole tullut hankituksi. Nyt lähti lidlistä mukaan.

Tää kävi sikäli sopivasti että tossa on fillari puoliksi purettuna ja pääsen heti testaamaan ohjauslaakereiden putsaamista
smile_org.gif

*edit: Täähän toimii!

piti käydä ostaa kyseinen laite ja kyllähän se kesti kokonaiset 6 minuuttii  
062802jumpie_prv.gif

kai sen vois käydä huomenna vaihtaa uuteen samanlaiseen jos se kestäis vähän pidempään.

Nii onhan noissa 3 vuoden takuu
smile_org.gif

Itse pistin koemielessä puhtaan näköisen bensahanan sinne lillumaan ja pyörittelin sitä ihan vedessä joku puolituntia niin jumaleissön minkä verran moskaa oli tullut sinne pohjaan.

Ei ehkä ihan yhtä tehokas kuin nuo kalliimmat vehkeet, mutta en nyt ihan huonoksikaan sanoisi.

Hain moisen, kun viimeksi puolisen vuotta sitten oli liiterissä moisia tarjolla. Toimiihan se, on putsattu rannekelloa, hopealusikoita ja jotain muuta pientä. Mutta ei siihen altaaseen mitään kaasutinta mahdu
biggrin.gif

Ei se ole ollenkaan huono
smile_org.gif

Aika pian vain tulee vastaava polte kuin pyörällä tien päälle talvella: Mitäköhän nyt pesis kun ei enää ole pestävää...
No, hintahan ei ollut kovin paha, vaikka sille tulisi seisotus kausi..

Back