• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Leovince Oval Aluminiumin äänet?

Millaset äänet tuossa Leovincen oval aluminiumissa oikein on? Toivottavasti siinä ei ole ihan hirmumökät. Haluaisin pitää suhteet kunnossa naapureihini. Onko se muuten E-hyväksytty? Niin ja muutenkin kommentteja kyseisestä pöntöstä ja sen hyvyydestä/huonoudesta.

put put put put put... ei vaiskaa leossa on todella hyvät matalat murinat,se on toki myös pyörä kohtaista eli vaikea sanoa miltä se kuullostaa just tossa vehkeessä mutta yleensä on melko matlat soundit leossa ollu.

Käsittääkseni niitä saa sekä E-hyväksynnällä ja ilman. Itse ostin ilman hyväksyntää ja ääni on matalaa murinaa kuten 666F sanoi.

Millaset mahtaa olla nuo esim. motovelhojen suht edukkaasti myymät: LeoVince Evolution II Oval -sliparit?
Noissahan on irrotettava db-killeri.
Tuollaista olen suunnitellut 6r:ään... ja tosiaan, naapurisopukin pitäis yrittää säilyttää
tounge.gif

killerin kanssa kokeiltiin nopeasti ja äänet oli vakio tasoa pienillä kieroksilla. ilman killeriä soundi on kyllä pirun hyvä! alhaalta matala ja ei hirmu kova mutta korkeilla kieroksilla äänen tuntee/kuulee.
cool.gif
kokemukset siis 600 f cbr.stä ja zx10r.stä.

Kattelin sitä killeriä Oval EVO-II mallissa...
Se "huilu" näyttäisi olevan tulpattu toisesta päästä (sisäpuoli).
Sen voisi avata tai huilua lyhentää jos haluaa kokeilla/säätää ääntä... Ulkonäkö säilyy vakiona (=killeri paikallaan).

Jos sitä Evo II:sen db-killeriä rupee lyhentään niin kandee huomata että sen sisä eli etupää tukeutuu vaimentimen reikäputken "pullistumiin". Eli jos lyhentää niin sitten ihan tumpiksi tai voi muuten ruvetä rämisemään kun se killeri ei ole kiinni kuin yhdellä ruuvilla takapäästä.

Ei muuten mutta just vko:nloppuna asensin Evo II:et Dl1000:seeni, ja samalla tuli vähän tiirattua tuotakin.
Äänet on ainakin ilman killeriä melkoisen miehekkäät...

Sen Evo II db-killerin idea / toteutus (=yksinkertainen kuristus) tuntuu kyllä lapselliselta varsinkin kun muistelin että LV:n X3 sarjassa oli vaimentimen perässä resonaattorikammio joka sitten sillä suoralla huilulla ohitettiin. Anyway ei kai killeriä olekkaan tarkoitettu tosiaan oleen paikallaan kun "pakollisen" katsastuksen ajan.

Tässä eilen nauhoitettua ääntä FJR+LeoVince evo2 alumiini, tosin pyöreä malli Click. Ja ilman killeriä. Ei varmaan kauheasti poikkea oval mallista. Ja kuten tossa jo todettiin, niin ääni on matala eikä kova.

For what it's worth...
Mulla kiinni racing oval ja ei pysty hymyilemättä ajamaan. Äänet on kuin helvetin keskeltä, siis hyvässä mielessä. Muistuttaa rakkauden mursun, eli Barry Whiten sekä sotatantereen sekotusta...
thumbs-up.gif

Leovincestä muutenkin loistavat kuuntelukokemukset, suosittelen...

Tulipahan ny itekki tilattua LeoVince evo2 carbon, maanantaiksi lupailivat olevan liikkeessä... Sit pääsee asentaa ja kuuntelee "rokkia"
buttrock.gif

Mulla on fasussa kiinni Leon alumiininen hi-pipe, eikä siitä ainakaan löydy e-hyväksyntää. Äänet on aivan hemmetin hyvät. Viime aikoina on alkanut häritä sliparin suuri koko ja suunnitelmissa onkin pätkäistä sitä vähän lyhemmäksi. Sanomistahan siitä tulee jos ei muuta, mutta kokeillaan kuite!
cool.gif

Leovincen oval aluminia ajattelin v2 Honda Varaderoon onko kenelläkään kokemusta kyseisestä moposta ja miten asennus homma sujuu..... esitteessä sanovat että alkuperäistä putkistoa pitäisi leikellä

Ite olen ollut tyytyväinen Thunderacen ääniin. Hommasin tuossa pari kuukautta sit Evolution II carbon oval mallin, pönttö on kii ilman sitä kyseistä db-killeriä ja hyvin laulaa...

Not for road use lukkee mun vinsessä mutta eipä tuo ole ketään kiinnostanut tähän mennessä
smile_org.gif
Äänet on kohillaan!
cool.gif

Leovincen oval aluminia  ajattelin v2 Honda Varaderoon onko kenelläkään kokemusta kyseisestä moposta ja miten asennus homma sujuu..... esitteessä sanovat että alkuperäistä putkistoa pitäisi leikellä
Laittelin omaa varaeeoon vincen titaani ovaalit. Ei tarvinnu leikellä mitään ja sliparit istu ku nenä päähän. Äänistä tuli melko jyhkeet, kokeilin myös ilman dp-killereitä, huh mikä meteli. Jos kyseessä ruisku peli ni tarvinnee slipareiden kanssa voima komentajan, ainaki ite moisen hommasin, ja tietenkin vapaavirtaus ilmanputsari jeesaa hapensaantia. Hitto ku pääsis jo kokeilee muutoksia.
062802moto_prv.gif

Back