• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lentämällä Saksanmaalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joy-Ride
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kokemuksia? Saako matkustamoon viedä prätkäkyprän vai lasketaanko se potentiaaliseksi terrorivälineeksi?

Ruumaan en kyllä pottaani laittiais ilman suojaboksia...

Ensi viikolla sitten Germanwingsillä mopon hakuun!!!

Mulla oli Espanjan reissulla ihan matkalaukussa... täytin sen sukilla ja kalsareilla, nii ei menny niin paljoo tilaakaan
smile_org.gif

eu:n sisäisillä lennoilla tuskin tuollaista "terrorivälineterroria" tarvitsee pelätä, ainakin omalle kohdalle sattuneilla lennoilla on sapuskan yhteydessä jaettu matkustajille teräshaarukat ja -veitset ihan talon puolesta, eli tuskin mp-kypärästä kukaan mitään kitisee.

Käsimatkatavaran maksimi koko (hieman yhtiöstä riippuen) on:
55 x 40 x 20 cm

Huomenn BLUE1:llä Hollantiin ja kypärä pehmeässä isossa kassissa ajovehkeiden mukana.Menee ruumaan.Katsotaan miten käy.Mutta.............mulla alkaa ajokausi huomenna.Hahaaaa.....
sport05.gif

Onko kokemuksia? Saako matkustamoon viedä prätkäkyprän vai lasketaanko se potentiaaliseksi terrorivälineeksi?

Ruumaan en kyllä pottaani laittiais ilman suojaboksia...

Ensi viikolla sitten Germanwingsillä mopon hakuun!!!
Mikset laittaisi kypärää päähän lennon ajaksi, eipähän veisi tilaa matkatavaroissa eikä katoaisi matkalla.
Olisihan se ennakointia, tuleehan kypärän käyttö myöhemmin pakolliseksi lennon aikana.

mulla oli kypärä repussa ja reppu koneessa käsimatkatavarana. vaihdoin vielä köpiksessä, kun olin menossa itävaltaan. molemmilla lennoilla sain erinomaisen kohtelun. reppua säilytettiin vieläpä lentoemäntien huostassa eikä sitä tarvinnut sulloa esim. penkin alle. ainakin sas ja blue1 tarjoaa hyvää palvelua.

kypärä oli käsimatkatavarana ja läppäri omassa kassissaan, muut ajovarusteet repussa ruumassa. eivät narisseet kypärästä, ymmärsivät kyllä (BLUE1)

Back