• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lehmä vai kenguru, kumpi parempi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carson
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En nyt tarkoita kumpi on parempi "sillai" se ei kiinnosta.

Kyse on nahkapuvuista, on olemassa naudan nahasta sekä kengurun nahasta tehtyjä pukuja.
Mitä eroa niissä on?
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
?? ym.ym.ym.

Molemmat kestää kyllä, mutta Ruun iho on jonkin verran lujempaa -> voidaan tehdä ohuempana ja kevyempänä. Kengu on kallista eikä veny, eli on paree osua mitoissaan oikeaan. Lehmäpuku on halvempi uusia kun vanha on kontattu aivan ruvelle.

Itse kiinnittäisin eniten huomiota puvun istuvuuteen, käyttömukavuuteen ja muihin suojiin kuin itse puvun nahkaan. Esimerkkinä voin suositella että puvussa on liukupaloja strategisissa paikoissa kuten olkapäässä ja kyynerpäissä. Ne voi pelastaa olkapään sijoiltaanmenolta, solarin katkeamiselta tai revähdykseltä ja joka tapauksessa ne estää puvun puhkikulumisen ko. paikoista kaadon yhteydessä. Jos ei usko, niin meikäläisen pukuun saa tulla tutustumaan ratapäivillä...
biggrin.gif

googlella löydettyä mainospuhetta "Held otti käyttöön ensimmäisenä ajokäsinevalmistajana keihäsrauskun nahan ajokäsineissään. Ominaisuuksiltaan se on viisi kertaa kestävämpään kuin kengurun nahka."

Että olisiko sittenkin rauskupuku paras!
smile_org.gif

Kenguru on kyllä mukavan tuntuista päällä. Hiton kevyttä ja joustavaa. Se on sitten eri asia, onko se lisähinnan arvoista. Mun mielestä ei.

Ny se epäkeskonnahkainen kledju tuli, ihan on laatukas vaate ja hintakin oli hieman ohjehintaa tinkattu alaspäin.
Harmi ettei siinä olekaan sitä isoa etutaskua.

Valeri

Back