• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Laserhippa Flamingon Megazonessa + dägädägä la 9.1.2016. Ilmoittautuminen!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Goofy S

MotOrg ry jäsen
Moi!

Järjestämme jo aiemmin keskustelun aiheena olleen Laserhipan Flamingon Megazonessa lauantaina 9. tammikuuta.
Vuoromme alkaa klo 19, toki paikalla pitää jo viimeistään klo 18:45.

Jos mukaan lähtee riittävästi porukkaa (n. 30?) niin varataan meille yksityistilaisuus 500€/tunti.
Jos osallistujien määrä jää reilusti alle tuon 30 niin mennään "yleisellä vuorolla" mutta silti porukassa 15€/hlö/ tunti.

Nimim. Araitar on varannut tuon vuoron meille, hän järkkäilee myös jotain iltapalaa...

Nyt tarvitaan sitovia ilmoittautumisia.
Eli ilmoittaudu tässä ketjussa.
Aika alkaa nyt
:thumbup:

Viimeksi muokattu:
Re: Laserhippa Flamingon Megazonessa + dägädägä la 9.1.2016. Ilmoittautuminen!!!

Lisää porukkaa mukaan! :D

Hep! Mä olen sitten autolla liikkeellä, jos tarvii kyytiä tai juna-asemalta tai jotain.

Illan jatkumisesta vapaan ohjelman lisäksi ei ole suunniteltu. Siinä voi räiskiessä nälkä tulla ja kyselinkin Flamingon ruokaravintoloista pöytävarauksia. Isommalle joukolle pitää ruokatilaukset tehdä 2 viikkoa etukäteen. Ilman pöytävarausta jonottaen voi aikaa vierähtää eikä tod.näk, päästä istumaan samaan paikkaan...

Ehdotankin Megazonen synttärihuonetta jälkipelille 65€/1h ja siellä Raxin pizza 8.5€ kpl. Pizzatilaus tehtävä 4.1 mennessä.

Huom. synttärihuoneen vuokraan sisältyy, että omat jälkipelijuomat sallittu! :;):

Hep! Kyllä kai tänne nyt sitten tohtii ilmoittautua. Mites, kannattaisko tästä mainita facebookinkin puolella? Ihan vaan siltä varalta, jos sitä kautta joku vähemmän foorumia seuraava sattuisi moiset kinkerit huomaamaan...

kum1ankka sanoi:
Hep! Kyllä kai tänne nyt sitten tohtii ilmoittautua. Mites, kannattaisko tästä mainita facebookinkin puolella? Ihan vaan siltä varalta, jos sitä kautta joku vähemmän foorumia seuraava sattuisi moiset kinkerit huomaamaan...

Kiitos että muistutit. :thumbup:

Hop :jippikaijee:

Bolt sanoi:
Hep! Mä olen sitten autolla liikkeellä, jos tarvii kyytiä tai juna-asemalta tai jotain.

Jos matkalla täst haksista nappaat niin olis jees.

Jos wanhat merkit pitää paikkansa, ni siellä synttärihuoneessa mussutetaan raxin lättyjä aivan sikahiessä. Aivan sama pelataanko 1 vai n+1 kierrosta. Toivottavasti en oo ainoa :D
Juokseminenhan on kielletty, mutta tuollapa liidetään.

TVV sanoi:
Jos wanhat merkit pitää paikkansa, ni siellä synttärihuoneessa mussutetaan raxin lättyjä aivan sikahiessä. Aivan sama pelataanko 1 vai n+1 kierrosta. Toivottavasti en oo ainoa :D
Juokseminenhan on kielletty, mutta tuollapa liidetään.

Sikahiessä aivan taatusti joka jannu ja janna, jos vähänkään osallistuu tähän peliin :D Lyhythihaista pelipaitaa kannattaakin ottaa mukaan!

Tuloslappujen vertailu on pelin jälkeen myös hyvin viihdyttävää. Kuka sai parhaat pisteet, paljonko oli osumatarkkuus tms. Vaikka ei syödä, niin jälkipeliin tuloslappujen vertailuun ja juotavan tankkaukseen sain puhuttua että saadaan jokatapauksessa käyttää synttärihuonetta hetki :)

Tein pienen muutoksen aloitusviestiin, paikalla pitää olla viimeistään klo 18:45.

Lisää ilmoittautumisia kaivataan, muutoin joudumme perumaan varauksemme yksityistilaisuudesta.

Ei pääse itse vielä sanomaan juuta eikä jaata, samalle päivälle toinenkin meno joten täytyy miettiä kumman joutuu jättämään väliin. :itkupilli::itkupilli:

Pitkiss sanoi:
Missä luuraa KK-taistelupari Knaku ja Karkov? :sad3:

Täällähän minä ! Ei vaan kaikelta ryypp, eikun työskentelyltä ehdi...

Mutta mä oon totta kai tänne tulossa! :thumbup:

^ A mans got to do what mans got to do.

Nyt enää puuttuu kaksikosta se toinen.. rintamakar..kov :p

Ja muutkin empiväiset mukaan. Itse käynyt viimeksi Megazonessa joskus reilut 15 vuotta sitten, eli jos pelikentällä lotisee jonkun märät korvat ja keltainen nokka vilkkuu, niin se oon mä! :D

Back