• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

LapTimer

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pekkavee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ensi keväänä pitäisi kännykkä vaihtaa. Nokia vai joku Samsung. Tai jotain.
Minkälaisia LapTimereita noihin saa?
Tähän asti mulla ei ole ollut mitään.
Ja mun nykyinen kännykkäni on aika museotavaraa.

Jos siinä vanhassa puhelimessa sattuu olemaan Symbian, niin jätä se racechronoluuriksi ja osta puhelimeksi sellanen kun haluat. Siinä olis seki hyvä puoli että ei mee sitte vielä käyttöpuhelinki paskaks kaiken hyvän päälle jos jotaki tapahtuu. Täältä voit katella mihin puhelimiin Racechronon saa.

Waille sanoi:
Jos siinä vanhassa puhelimessa sattuu olemaan Symbian, niin jätä se racechronoluuriksi ja osta puhelimeksi sellanen kun haluat. Siinä olis seki hyvä puoli että ei mee sitte vielä käyttöpuhelinki paskaks kaiken hyvän päälle jos jotaki tapahtuu.
Siinä kännykässä on joku ihme käyttöjärjestelmä, Samsung XCover 271. Ei onnistu.

Viimeksi muokattu:
Osta anroid, toimii racecrono ja jos tykkäät kestävämmästä niin suosittelisin samsung Xcover 2 puhelinta, mulla ei sellaista ole mut ainakin kaveri kehunu et ihan hyvin toiminut, itellä race crono toiminut anroidissa kivasti. Jos tarviit tarkempia datoja, kannattaa ostaa 10hz gps mokkula.

Itse olen taas todennut nokiat varmemmiksi chronokäytössä. Kolmea eri androidiluuria kokeilin ja kyllä niiden kanssa enemmän tuli "väärää dataa" sekaan. Nyt taas erikseen chronokäytössä pari nokian kapulaa ja hyvin toimii.

Lisäksi nokiamallista datan siirto tietokoneelle paljon helpompaa kun jää se muuntovaihe kokonaan pois.

scuuba sanoi:
Sit jos haluaa tutkailla nopeuskäppyröitä yms tarkemmin, niin pakko ostaa 10Hz gepsimokkula, esim Garmin GLO. Mut edelleen ko vanha luuri kelpaa.

Kunhan muistaa että huippuGarmin GLO käy vain iOS ja Android härvelien kaveriksi.

Mulla oli viime kesänä kokeilussa htc one ja nokian C1-00 ilman mitään ulkoista mokkulaa. Race chronen toiminta lyhyesti, nokiassa toimii ja htc onessa ei toimi. Nokia toimi ihan ok 1,37 aikoihin Alastarolla. :thumbup:

Mulla on ollut käytössä Racechrono ja Stormilta tilattu Qstartz 10Hz bluetooth-mokkula sekä vanhan Noksun että nykyisen Sampan Note II:n kanssa. Kumpikin on toiminut hyvin.

Kerran kaverin S3:een ladattiin toi Racechrono kesken ratapäivän, paritettiin ton mokkulan kanssa ja se lähti toimimaan tosta vaan. Tietty jos on toi note-lauta povitaskussa niin ei kannata paljon käydä nutullaan, taas yksi hyvä syy pitää kumit alaspäin.

Aika iso puhelinvalikoima on siis käytettävissä.

Back