Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla, joillekin palvelu toimii tosi hyvin muut odottaa tai menee muualle. Kaikenlaista juttua on paikasta kuullu, harvoin positiivista. Kuulemma oli urpalainen kerran laittanu puolelta päivin firman ovat kiinni vain jutellakseen rauhassa kaverinsa kanssaLäpeensä persoonallinen kauppapaikka?
On olemassa kahdenlaisia asiakkaita. Sellaisia jotka "pärjäävät" Motsikassa ja sellaisia jotka .....![]()
Eipä irronnut mitään palvelua, ei varmaankaan edes ajatusta siltä äijältä viime kesänä. Menin muualle.Siellä pitää käydä itse niin sitten voi kertoa oman johtopäätöksen. Palvelualttius on kyl omaa luokkaansa![]()
Sama vika. Muualta olen osani haalinut.Eipä irronnut mitään palvelua, ei varmaankaan edes ajatusta siltä äijältä viime kesänä. Menin muualle.Siellä pitää käydä itse niin sitten voi kertoa oman johtopäätöksen. Palvelualttius on kyl omaa luokkaansa![]()
Saa jonottaa vaikka on ainoo asiakas![]()
Jotain ostin harp.motorin kautta mitkä ne sitten tilasi allrightilta eipä tarvinnu maksaa erikseen postimaksuja jostain pienistä osista. eikä kaikkea kannata pitää hyllyssäkään..Käytän ennemmin jotain muuta pajaa Harpmotorista kävin kysyy rengasta ni täti kaivo tiskin alta allrightin luoettelon että kyl me voidaan tilata, mul on se sama luettelo himassa ja osaan käyttää puhelinta eli voin tilata itsekkin![]()