Tuollasen luxus mittarin löysin. Onko kokemuksia ko. laitteesta?
Mitenkähän mahtaa olla tuon mittarin tarkuuden kanssa?
Video (linkki)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parinsadan USD:n paikkeilla näyttäisi jenkeissä olevan: http://www.webbikeworld.com/r4/tiregard-wireless-tpms/Tollanen vois kiinnostaa, mitäköhän on härkillä hintaa?
Kyl mä olen katsonut parin viikon välein ja ihan jalkapumpulla korjannut puuttuvat paineet, mutta silti se on ihan vehkeestä. Aina se venttiili on jossain ulottumattomissa ja saa työnnellä pyörää edestakas että saa venan näkyviin...en edes kehtaa myöntää kuinka usein olen laiminlyönyt niinkin itsestäänselvän asian kun rengaspaineiden tarkistamisen.
No eikö noi venttiilinhatut pysy pyörässä jos on kunnon hälytin?Noita löytyy maailmalta hakemalla nimellä. "TPMS"
Arveluttaa vaan että venttiilinhatut pöllitään.![]()
Muutenkin nuo on melkoiset möllykät kun on sivuventtiilit.
Jos joku löytää edullisen systeemin jossa renkaan sisäiset anturit ja pieni näyttö niin voisi kiinnostaa.
No juu, näyttäis olevan sama vempain. Hinta alkaa olla kohillaan.
Monellako on hälytin, ja henk,koht. asia onkin niin että haluanko edes tuollaiset pallukat vanteisiini...No eikö noi venttiilinhatut pysy pyörässä jos on kunnon hälytin?
Monellako on hälytin, ja henk,koht. asia onkin niin että haluanko edes tuollaiset pallukat vanteisiini...No eikö noi venttiilinhatut pysy pyörässä jos on kunnon hälytin?![]()
Tietääkö joku millaiset anturit tässä on?
iibei.dee-ee
Jaa sori muistelin että sulla oli erittäin hyvä sellainen.Monellako on hälytin, ja henk,koht. asia onkin niin että haluanko edes tuollaiset pallukat vanteisiini...No eikö noi venttiilinhatut pysy pyörässä jos on kunnon hälytin?![]()
Tietääkö joku millaiset anturit tässä on?
iibei.dee-ee
Zadin systeemissä on renkaansisäiset anturit http://www.zadi.com/pdf/Sensor_assembly.pdfNoita löytyy maailmalta hakemalla nimellä. "TPMS"
Arveluttaa vaan että venttiilinhatut pöllitään.![]()
Muutenkin nuo on melkoiset möllykät kun on sivuventtiilit.
Jos joku löytää edullisen systeemin jossa renkaan sisäiset anturit ja pieni näyttö niin voisi kiinnostaa.