• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lähde mukaan Kroatiaan -09!

^vallan mainio vaihtoehto toteutettavaksi..
ja mikä parasta..tommosen retken pysytyis tekeen pikkasen pienemmällä kamamäärällä.

Ja ilmeisesti tuol Presevon seuduillakin on ollut melkoisen rauhallista viimeaikoina.

Terve Tuppervaari.Olen lähdössä toukokuun lopulla tai kesäkuun alussa euroopan kierrokselle.Vakio reissu kaverini ei pääse matkaan,joten olen matka kaveria vaille.Katsoin juuri netistä Finnlinesin sivuilta tarjouksen.Keäkuun 15 päivään asti Helsinki-Trawemunde 99 euroa sivu.Viimeksi kävin mopolla Kroatiassa v.2007.Tällä reissulla ajattelin pyöriä Tsekki -Slovakia-Slovenia akselilla,mutta kaikki käy.

Luettuani tätä matkaporukan kokoamista,ajattelin näin.Jos lähtee alku kesästä matkaan,ei mitään järkeä varata majoitusta etukäteen.Olen käynyt vuosina 05-07 kolmesti kroatiassa ja ympäristössä mopolla,ja majoitus löytyy ja on tosi edullista.Laiva reissu helsingistä saksaan on paras ja EDULLISIN aloitus matkaan (99 euroa sivu sis.mopon) Olen maksanut kyseisinä vuosina jopa yli 500 euroa,nyt tarjous kesäkuun 15 saakka.Olen aina startannut tokokuussa,ja voin kokemuksesta kertoa että paras aika.Lämmintä on ja ei liikaa turisteja.Sunnuntai päivä näyttäisi hyvältä startata,lähtö klo.15.00 Trawemundessa tiistaina klo.07.00.Joten aamulla pääsisi Saksan puolella jo kauas,tai eka yö lähellä Tsekin rajaa.Jos joku on kiinnostunut matkaan lähdöstä,niin ilmoittele.

Juu, tuo 99e Travemundeen kieltämättä houkuttelee! Itselle ensimmäinen millään mahdollinen aika lähteä tosin olisi vasta tiistai 2.6. (ensimmäinen mahdollinen sunnuntai siis 7.6.).

Ei muuta ku järjestelet vapaat kohdalleen,niin startataan.Luin aiemmista jutuistasi,että et ole käynyt Tsekeissä.Itse olen käynyt mainitsemasi paikat mm.Tsecky Krumlov ja jos matka jatkuu Kroatiaan niin kauniita paikkoja ja tuttuja moto-hotellin pitäjiä Makarska-Sibenik.

Back