Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri samaa selittelivät huollossa kun kyselin tuota XX:stäni.Ducateissa tuo tummuminen johtuu siitä että ketjuista lentävä rasva pääse työsylinterin kauttaa nesteeseen, näin olen ainakin ymmärtänyt.
sanoi:Ducateissa tuo tummuminen johtuu siitä että ketjuista lentävä rasva pääse työsylinterin kauttaa nesteeseen, näin olen ainakin ymmärtänyt.
Muista Suzukeista tiedä, mutta HayabusassaJuuri samaa selittelivät huollossa kun kyselin tuota XX:stäni.Ducateissa tuo tummuminen johtuu siitä että ketjuista lentävä rasva pääse työsylinterin kauttaa nesteeseen, näin olen ainakin ymmärtänyt.
Kuulemma joissakin Suzukeissa tummuminen on vieläkin nopeampaa.
Ei mitään haittaa.
Hondan manuaalissa sanotaan "Vaihdetaan joka toinen vuosi tai matkamittarin lukeman mukaan, riippuen siitä kumpi täyttyy aikaisemmin."Kuinkahan kauan yleensä jarrunesteet kestää ennen kuin ovat vaihto kunnossa. Omaan pyörään vaihdettu nesteet huoltokirjan mukaan 2005 ja niillä ajettu noin 12tkm. Vielä näyttävät terveiltä aineet, mutta ajettelin kuitenkin vaihtaa ne seuraavassa huollossa kuitenkin.![]()
Et siis ymmärrä kuinka paineella tiivistävä yksisuuntainen huulitiiviste toimii...Ihan oikeasti hei![]()
Jos muka ketjuista lentävä lika pääsee työsylinterin kautta nesteeseen, niin kuinka neste ei tule ulos järjestelmästä?
Eiköhän tuo ole niin tiivis järjestelmä että sinne ei pääse sisään mitään ylimääräistä.
Ymmärrän toki, luulisi vain että tuonne ei lika pääse sisään.Et siis ymmärrä kuinka paineella tiivistävä yksisuuntainen huulitiiviste toimii...
Ainakin KS bemarissa on kytkinneste tavallista mineraaliöljyä. Delvaccia vaan kytkimeen ja taas mennään.Kyllähän tuo vialta haiskahtaa, neste on samaa molemmissa systeemeissä.