Olen opiskelemassa Itävallassa heinäkuun loppuun asti. Sain mielenkiintoisen tarjouksen kaverin kautta. Hänen tutulla on myytävänä fiksuun hintaan Bulgariassa Kawasaki, joka on kuulemma Sveitsin rekisterissä. Älkää kysykö miksi kun en tiedä itsekkään. Kuitenkin, jos sattuisin ostamaan tämän pyörän ja tahtoisin ajella sillä pari kuukautta Itävallassa ja lähimaastoissa, minkälaiseen paperisotaan itteni saattaisin? Bulgariasta ostettu moto joka on Sveitsin rekkarissa jolla ajelee suomalainen ukko Itävallassa?
Tai siis, millä kilvillä mä täällä ajelisin vai onko koko homma edes mahdollinen?
Toinen vaihtoehto olis vaan kuljettaa se suoraan Suomeen, mutta täällä päin ajelu tietenkin houkuttaa. Ja tämä hankinta on sitten vasta mahdollisuuksien kartoittamisen vaiheessa eli mietin onko mun ylipäätään mahdollista / järkeä edes harkita koko hommaa.
Jos on tietoa kysymykseen liittyen niin kuulen mielelläni kannattaako tällä vaivata enempää päätään.
Toinen vaihtoehto olis vaan kuljettaa se suoraan Suomeen, mutta täällä päin ajelu tietenkin houkuttaa. Ja tämä hankinta on sitten vasta mahdollisuuksien kartoittamisen vaiheessa eli mietin onko mun ylipäätään mahdollista / järkeä edes harkita koko hommaa.
Jos on tietoa kysymykseen liittyen niin kuulen mielelläni kannattaako tällä vaivata enempää päätään.