• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KYSELY: Onko mielenkiintoa polttaa läskiä tammikuussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shwoomie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Osallistuisitko?

• Todellakin!

Ääniä: 16 24,6%
  • Elä saatana naurata.

Ääniä: 26 40,0%
  • Ehkä.

Ääniä: 5 7,7%
  • Jos hinta on kohillaan.

Ääniä: 6 9,2%
  • Jos päivä sopii.

Ääniä: 18 27,7%

• Ääniä yhteensä
    65
  • Äänestys suljettu .

shwoomie

Better than you
KYSELY: Onko mielenkiintoa polttaa läskiä tammikuussa?

Tammikuussa olisi mahdollista päästä polttamaan kerättyjä kiloja iloisesti kahvakuulan ja muunlaisen liikunnan parissa jos mielenkiintoa riittää tarpeeksi.

Suunnitelmissa olisi 2-3 kertaa (ellei enemmänkin) kuukaudessa järjestettävä tunti sisältäen mahdollisimman monipuolisesti kahvakuula sekä kehonliikkuvuus & toimivuus juttuja rennossa tunnelmassa rääkkäystä unohtamatta josta toivottavasti kaikki saisi myös oppeja kotiin vietäväksi.

Tunnit ohjaisi minä ihan itte :) juuri koulutukset käyneenä ja täynnä intoa oleva toivottavasti tulevaisuuden täysipäiväinen liikuntaohjaaja. Ohjelma soveltuu kaikille eli himourheilijat sekä huonokuntoiset ovat kaikki tervetulleita kokeilemaan.

Kaikki aikataulut on vielä auki mutta tammikuun puolella jokatapauksessa olisi tarkoitus aloittaa juttu.

Paikkana olisi kalasatamassa toimiva easyfit sali jonka jite on ystävällisesti luvannut käyttöömme
ja kustannuksena mahdollisimman vähän euroja jos ollenkaan.

Laittakaa vielä viestinä ehdotuksia päivästä ja ajankohdista.

Viimeksi muokattu:
Kyllä kiinnostaa! To, La ja Su parhaat päivät mulle... mutta periaatteessa kaikki käy joskus 17 jälkeen!

Jos aikataulut osuu kohdilleen niin mukana! Sitä en tiedä jaksanko kahvakuulaa kylläkään nostella :ohmy:

Kiinnostaa kyllä ja Kalasatama on passelisti matkan varrella.
Päivistä:tiistaisin vakio-sulkapallo, muutoin illat vapaata silloin kun työ ei haittaa harrastuksia.
Innolla odotan lisäinfoa :)

Oli ihan pakko valita kakkosvaihtoehto, muta jos tammikuussa on yhtä tylsää kuin nyt, niin saatan hyvinkin innostua.:)

Miten sattuu menot sopimaan niin voishan sitä käydäkkin, harmi kun Turku on vähän kaukana. Mut satunnaisesti käyn hoodeilla.

Tällaisen pitäisi olla Orgin vakiokamaa aina kevään lähestyessä, "Kuukaudessa ratakuntoon" -kuuri että saa sen talven aikana kutistuneen nahkakortsun taas päällensä.

About 15 kg pitäis pudottaa jos meinas saada huhtikuussa nahkojen vetskarin kiinni, jotta todellakin kiinnostaa. :D

compinho sanoi:
About 15 kg pitäis pudottaa jos meinas saada huhtikuussa nahkojen vetskarin kiinni, jotta todellakin kiinnostaa. :D

Mä kävin viime keväänä ostaan uudet 2 kokoa isommat nahkahousut:p

Mutta tosiaan, tommonen 10-15 kg painonpudotus on halvin tapa virittää mopoa. Se parantaa helposti enemmän tehopainosuhdetta kuin vaikka pelkkä putkiviritys:)

Viimeksi muokattu:
GuessWho sanoi:
Mä innostuin jo otsikosta että olis talviset grillibileet. Ja pas**t :sad:

No ehkä tarvii sit mennä oittaalle paistaa makkaraa ja keittään pannukahvit:) Valitettavasti mulla ei oo pertsoja sellaselle reisulle.:sad3:

Back