• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kysely ajokäyttäytymisestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Eli mulla ois koulutyönä tehtävä psykologinen tutkimus ja mä päätin tehä sen moottoripyöräilijöiden ajokäyttäytymisestä.
Ja jos haluate osallistua nii sähköpostiosoitetta nii voin lähettää sen sitä kautta.

Klikkaa tosta alareunasta tota kirjekuoren kuvaa niin posti tulee perille ja nään sun maili osotteen, joten voin siihen sitten vastata...

Niin minä "koulutyönä"?

Mikähän koulu?

Minnehän "tutkimus" on matkalla?
Poliisikoulu? ;)
Useimmiten se näyttää olevan näin kun ei kerrota, mikä koulu on kyseessä. Sinne tutkimukseen kannattaa vastata, että kaahataan niin p*rkeleesti kaiken aikaa sekä prätkällä että autolla. No, voihan se tässä tapauksessa olla myös Aitoon Emäntäkoulu.
tounge.gif

Eli mulla ois koulutyönä tehtävä psykologinen tutkimus ja mä päätin tehä sen moottoripyöräilijöiden ajokäyttäytymisestä.
sanoi:
Lainaa (Earthend @ Syys. 15 2005,10:28)
Lainaa (seku @ Syys. 15 2005,10:26)
Niin minä "koulutyönä"?

Mikähän koulu?

Minnehän "tutkimus" on matkalla?

Poliisikoulu? ;)

Useimmiten se näyttää olevan näin kun ei kerrota, mikä koulu on kyseessä. Sinne tutkimukseen kannattaa vastata, että kaahataan niin p*rkeleesti kaiken aikaa sekä prätkällä että autolla. No, voihan se tässä tapauksessa olla myös Aitoon Emäntäkoulu.

Se on se sun Wanha Wainooja, sosialidemokraattinen Volvopoliisi, joka on opettajana Waltion Wakoilu- ja Gyykytyskeskuksessa. Alumiinifoliosta tehty kypärähuppu kuulemma torjuu vakoiluyritykset.

Ja jos haluate osallistua nii sähköpostiosoitetta nii voin lähettää sen sitä kautta.
Kerro ihmeessä mikä oppilaitos tai tieteenala on kyseessä, muutenhan tottakai,
062802jumpie_prv.gif
et saa totuudenmukaisia vastauksia.
buttrock.gif

Sama nicki kyseli tätä asiaa myös mp-foorumin puolella.Palaute oli aika tylyä
biggrin.gif

Ei kai noilla kirotuvirheillä ja asian esittämistyylillä mitään psykoloogisia tutkimuksia tehdä.Kunhan kaiffari yrittää vedättää.Ei tipu sähköpostiosoitettä
033102bebe_1_prv.gif

Back