- Sijainti
- Cambridge UK
Mitenkähän kypärästä saisi pienet hiusnaarmut veks. Ei siis syviä, mutta ei näytä enää uudelta. Uskaltaako vedellä autovahoilla vai onko lakkaus liian heikkoa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liuotinta ei tulisi käyttää kypärän pesussaMä ainakin oon aina kerran kesässä pessy jollain yleisliuotinaineella kypärän ja vetäny muutaman kerroksen autovahaa pintaan. Hyvä tulee.
Siinä tapauksessa jos on muovikypärä, kuitukypärissä on samanlainen lakka päällä kun mopossakin niin ei mene siitä läpi syvempiin kerroksiin. Ja kyllä uskaltasin pestä muovikypäränkin liuottimella kuhan ei nyt laita mitään raskaankaluston raakaa... on aika vahvaa. Mutta normi autonpesuliotin on ihan turvallista.Liuotinta ei tulisi käyttää kypärän pesussaMä ainakin oon aina kerran kesässä pessy jollain yleisliuotinaineella kypärän ja vetäny muutaman kerroksen autovahaa pintaan. Hyvä tulee.![]()
niin, siinähän se tulikin. ja tosiaan kuitukypärästä jotenkin oletin olevan kyseSiinä tapauksessa jos on muovikypärä, kuitukypärissä on samanlainen lakka päällä kun mopossakin niin ei mene siitä läpi syvempiin kerroksiin. Ja kyllä uskaltasin pestä muovikypäränkin liuottimella kuhan ei nyt laita mitään raskaankaluston raakaa... on aika vahvaa. Mutta normi autonpesuliotin on ihan turvallista.Liuotinta ei tulisi käyttää kypärän pesussaMä ainakin oon aina kerran kesässä pessy jollain yleisliuotinaineella kypärän ja vetäny muutaman kerroksen autovahaa pintaan. Hyvä tulee.![]()
Häipyikö ne pienet hiusnaarmut näkyvistä?No, joka tapauksessa näillä ohjeilla (kolmen värin autoglym) tuli hjuva. Eli kiitti.![]()