• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kypärä preis-teufel24.com-verkkokaupasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Pulju vaikutti hinnoiltaa edullisimmalta, kun tilaukseen on lähdössä Schuberth S1.

Onko kokemuksia puljun luotettavuudesta ? Toimitusajaksi lupailivat 10 päivää, ja kuulemma löytyy pottaa omasta varastosta.

t. Jukka

Tilasin oman S1 noin kuukausi sitten tuolta ja tuli muistaakseni reilussa viikossa.
Maksoin EU-siirtona joka viipyi matkalla muutaman päivän ennen kuin tavara lähti.

Erona Suomimalliin on pikasolki eikä DD.
Itse tietoisesti halusin juuri tuon.

Kerronpa vielä raportin tilauksestani.

Tuote Schuberth S1 silver umpikypärä, suomessa Tokimotolla "tiukka hinta" 500e koeajon jälkeen.

Preis-teufel24:n hinta 379e + postit 18e, yhteensä siis 397e.

Tilauksen kulku:
29.5. tilaus ja rahojen lähetys ohjeiden mukaan euromaksuna (IBAN) yrityksen tilille.
1.6. yritys vastaanottaa rahat ja lähettää kypärän.
8.6. paketti suomen postissa, toimittavat saapumisilmoituksen seuraavana arkipäivänä, eli 11.6.

Erona suomesta ostettuun pottaan on pikakiinnitys tupla-d-lenkkien sijasta, joista mielummin käytän ensinmainittua.

Voin suositella kauppaa ja itse kypärääkin, kunhan olet koesovittanut oikean koon suomessa.
062802moto_prv.gif

Jukka

Minun hintani jäi vieläkin pienemmäksi kun otin mattamustan.

Visiiristä lähti sisäpuolelta se huurrekäsittely ja takuisiin se  menisi...

Back