• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvia kaipaillaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MP_
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli onko kenelläkään foorumilaisista vm.00-01 vihreässä 6r kawassa MRA:n limanvihreää kuplaa? Kuvia kaipailisin, en löytänyt netistä mitään hyvä laatuista. Pähkäilen tuon ja mustan kuplan välillä.

Eli kyse on tästä:
MRA limanvihreä

-MP

Mun kawaan tulee toi MRA wihreenä nyt kevään aikana.
Se tumma on jotenki niin tavallinen wihreen rinnalla joten en sitä kauaa pähkäilly, kun iridium pleksejä en nyt löytäny mistään.
Mistä meinaat hommaa pleksin?
Biker-Pointista?

Stormilta Tampereelta meinasin hommata. Kaveri on siellä töissä. Lisäks ois tulossa Leovincen (luultavasti carbon) slipari, toisenlainen kilpiteline ja pienemmät vilkut..

Saa nähä jos käyttäs sliparin vaihdon jälkeen penkissä ja kattois pitääkö suuttimia vaihdella. Mitäs muita muutoksia oot meinannu?

-MP

Kyllä tohon mun peliin pitäis kans laitella slipari,kilpitelin,pienet vilkut +kirkkaan leditakavalon.
Huggeria ei tarvii laittaa, kun semmoinen jo löytyy
cool.gif

Hei, onko sulla tuossa Puigin huggeri? Olen hankkimassa ja ei löydy kuvaa puigin sivulta, mutta 12R:ään oli just tollanen, ni mietin et onko tuo Puig..Hieno pyörä!
Ei oo Puigin huggeri.. CirCUi merkkinen. Niitä oli myynnissä vuoden 2006 Allrightin kuvastossa, ostin loppuunmyynnistä eli ei ole enää sielläkään.. Eiköhä nuo huggerit oo kaikki samanlaisia.. Ja kiitti, miustakii pyörä alkaa nyt olemaan sen näköinen kuin sen pitäisi..

Back