• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2020

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
5-F717-C82-04-A0-402-B-A8-F4-7-F127-A85-CC8-F.jpg

Melkoinen reissumies toi tonttuj :D Voisit kokeilla rykästä joskus tammikuussa kaikkien alueiden kuvajahdit läpitte :jippikaijee:

Re: Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2020

tonttuj sanoi:
Pahan nakkasi. En saa päähäni olenko tuon rakennuksen joskus nähnyt jossakin.... edes googlettamalla keksi oikeaa hakusana yhdistelmää...toisaalta tänään pesin Bemarin ja siirsin jo seinän viereen tallissa, että tuskinpa tuolla ennen kevättä tulisikaan käytyä...

Jaahas, kuvan kanssa taistellessa pyyhin näköjään pois tekstejä.
Jobbarien talo kyseessä ja olen muistaaksi itsekin ollut tuolla aiemmin samoissa merkeissä.

tonttuj sanoi:
Jaahas, kuvan kanssa taistellessa pyyhin näköjään pois tekstejä.
Jobbarien talo kyseessä ja olen muistaaksi itsekin ollut tuolla aiemmin samoissa merkeissä.
Voi hyvinkin olla, ja mulla muistikuva että ennenkin olisin voinut tätä kuvaa yrittänyt ratkoa onnistumatta.

Aina ei lamppu syty, luovutan.

No nyt mää tiiän tän. Jobbari ei ookkaan autokauppias/kauppias vaan duunari, mulla nuo vieraat kielet suju...Siirrän jonkun tunnin kuluessa, ellei Geanu ehdi ensin...

En löytänyt LänsiUuusimaa hallia, niin sit tänne.
En olis ikuna löytäny ilman vinkkiä.
zIIm2tl.jpg

Hyvä itsenäisyyspäivää.

Siis myöhässä...:blink:

Tämä oli tiedossa vihjeettäkin , mutta ilman nastoja mulla haastavaa päästä asvaltille asti kaljamien läpi...vaan tännehän ne saattais kantaa jos jäisi yritykseksi,eli varovaisesti liukkailla!

rS1U6Mi.jpg

Rauhannummen hautausmaa
Hikiäntie, 05820 Hausjärvi
https://maps.app.goo.gl/921GEageS4g1aXZ7A

Back