• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pitkiss
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos joku on huomenna sanonut siirtävänsä niin en aio huomiseksi mitään kilpailua tänne aiheuttaa. Jos huomenna ei siirry niin laitan vihjeen jos muistan.

Juu, ei ole.
Ikinä en ole vaan ymmärtänyt vihjeiden pihtailua,
Se pihtailukin tuntuu olevan ylivoimaisen vakavaa joillekin.

Re: Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2018

Vihjeet jolla löysin: kuvajahti,Kanta-Häme, kotiseutumuseo,google kuvahaku. Ei vienyt montaa minuuttia, minä kyllä pidän siitä,että hetken saa pohtia,eikä osoite näy suoraan kuvassa.

qNue4rt.jpg

Täällä

https://goo.gl/maps/9KLPaxAj3G42

Re: Kuvajahtiajelut Kanta-Häme 2018

Uusi

( julkaisuiden aikaleimat ei kerro etäisyyttä, samalla pysähdyksellä laitoin vanhan ja uudet kuvat)

onZhQV6.jpg

IOwdgzt.jpg

rantave sanoi:
Vihjeet jolla löysin: kuvajahti,Kanta-Häme, kotiseutumuseo,google kuvahaku. Ei vienyt montaa minuuttia, minä kyllä pidän siitä,että hetken saa pohtia,eikä osoite näy suoraan kuvassa.

Voi olla että olen vanhanaikainen, mutta itse tykkään ajella paikkoja läpi mistä oletan tai luulen löytäväni etsittävän, itse en yleensä jaksa tietokoneella etsiskellä yhtään mitään, moottoripyörällä tykkään ajella ilman päämäärääkin tai usein pahasti harhaankin.
Ja jos en löydä etsimääni, yleensä silloin pyydän ystävällisesti vihjettä.
Mutta, kuten aiemminkin moneen kertaan on todettu, tapansa kullakin.

Back